کد خبر: ۳۷۰۲
به مناسبت سالروز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی

تقدیر از فعالان مردمی عرصه تبلیغ

در این مراسم از فعالان عرصه تبلیغ با حضور حجت الاسلام قمی، آیت الله تحریری، مهدی دادمان و حجت الاسلام عزت زمانی تقدیر به عمل آمد.
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

آئین چهل و یکمین سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و گردهمایی مدیران ارشد سازمان تبلیغات برای تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام و با هدف معرفی و تجلیل از الگوهای برتر تبلیغ مردمی با حضور حجت الاسلام محمد قمی و جمعی از مسؤولان و مبلغان کشوری در حسینیه جماران برگزار شد.

در این مراسم از فعالان عرصه تبلیغ با حضور حجت الاسلام قمی، آیت الله تحریری، مهدی دادمان و حجت الاسلام عزت زمانی تقدیر به عمل آمد.‌

محمد انصاری (فوتبالیست)، عباس موزون (مجری برنامه زندگی پس از زندگی) محمد عمومحمدی، محمدعلی طهرانچی، حجت الاسلام عباس شیرانی، مهدی تورانلو، خانم مریم عرب نژاد، خانم صاحبکار گلستانی، حجت الاسلام وکیل پور و محمد حاجی اسماعیلی، از فعالان عرصه تبلیغ بودند که از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از موجر خیر تهرانی

یکی از کسانی که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفت محمدعمو محمدی، موجر خیر تهرانی بود.

محمد عمو محمدی معروف به حاج محمد کبابی در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: پنجاه سال است که به شغل کبابی مشغول هستم.

وی افزود: خدای متعال به بنده هشت آپارتمان داده است، همه آپارتمان‌ها در منطقه نازی آباد بوده و خانواده خودم نیز در یکی از این هشت آپارتمان ساکن هستند و هفت باب دیگر را هم به صورت صلواتی در اختیار مردم قرار می‌دهم.

این خیر نیک سرشت بیان کرد: این آپارتمان‌ها را به صورت یک ساله در اختیار افراد می‌گذارم. در ابتدا نیت ابتدایی‌ام این بود که خانه‌ها را در اختیار عروس و دامادها قرار بدهم. تا امروز ۲۵ سال است که به لطف خداوند این کار را انجام دادم. دوست داشتم که به تعداد این خانه‌ها اضافه کنم اما متأسفانه به قدری قیمت مسکن بالا رفت که نتوانستم این کار را انجام بدهم.

وی بیان داشت: از جمله افرادی که خانه‌ها را در اختیار آنها می‌گذارم خانم‌هایی هستند که همسرشان در زندان است، عروس و دامادها، کسانی که ورشکست شدند و مستاجرانی که صاحب‌خانه به هر دلیلی آنها را بیرون کرده است از افرادی هستند که در این آپارتمان‌ها ساکن می‌شوند.

عمو محمدی گفت: در طول این ۲۵ سال تقریباً ۱۸ خانواده از این خانواده‌ها صاحب‌خانه شدند و تقریباً ۴۲ خانواده در این منازل ساکن شدند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار