کد خبر: ۵۴۱۳
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تأکید کرد:

ضرورت توجه به زیست بوم چهارمحال و بختیاری در خلق آثار هنری

احسان قائدی: هنرمندان چهارمحال و بختیاری باید با خلق آثار هنری سبک زندگی و آیین‌های مختلف مذهبی و ملی استان را به تصویر بکشند.
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

ضرورت توجه به زیست بوم چهارمحال و بختیاری

به گزارش نهضت، احسان قائدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار نهضت  اظهار داشت: این استان دارای هنرمندان شاخص بسیاری در رشته‌های مختلف هنری است و افتخار است برای ما که در حوزه هنری میزبان این هنرمندان شاخص و به نام باشیم.

وی افزود: توجه به زیست بوم استان در حوزه هنری در الویت است و از عکاسان چهارمحال و بختیاری درخواست دارم با عکاسی‌های خود هر چه بیشتر زیست بوم، سبک زندگی و آیین‌های مختلف مذهبی و ملی استان را به تصویر بکشند.
قائدی گفت: عکس به عنوان یک هنر، صنعت در دنیایی امروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و عکاس با خلاقیت و ابتکار خود در عکاسی می‌تواند لحظات زیبایی از زندگی اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و تجاری مردم را ثبت و ضبط کند.
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: عکاسان استان می‌توانند در شناساندن چهارمحال و بختیاری در زمینه‌های مختلف در سطح ملی و بین المللی کمک کنند.

قائدی خانه عکاسان حوزه هنری استان را محفلی برای حمایت از هنرمندان معرفی کرد و افزود: به زودی خانه عکاسان حوزه هنری اردوی‌های خود در زمینه عکاسی را با هدف معرفی زیست بوم استان و توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی برگزار خواهد کرد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دورهمی‌های هنرمندان در رشته‌های مختلف و همفکری و رسیدن به اید‌های فاخر هنری در همه رشته‌های هنری باید صورت پذیرد و خانه عکاسان هم باید با برنامه ریزی‌های مناسب و هدفمند بتواند در چشم انداز چند ساله آثار فاخر و با کیفیتی در زمینه زیست بوم استان تولید کند.

قائدی از هنرمندان وعکاسان چهارمحال و بتیاری دعوت به عمل آورد ایده‌ای مختلف خود را در جلسات مطرح و پس از شناسی؛ بهترین ایده را برای معرفی استان و قابلیت‌های فرهنگی، بومی و مذهبی آن اجرا کنند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار