کد خبر: ۵۵۰۰
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سروآباد:

سلامت جامعه و حفظ کیان خانواده در گرو رعایت عفاف و حجاب است

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد گفت: سلامت نسل جدید جامعه و حفظ کیان خانواده در گرو رعایت حجاب و عفاف است و بايد در اين زمينه تلاش مستمر داشت.
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

به گزارش پایگاه خبری نهضت، جلسه عفاف و حجاب با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان سروآباد، حجت‌الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد و جمعی دیگر از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستانی در  سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد برگزار شد.


در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی و مسئول دبیرخانه عفاف و حجاب شهرستان سروآباد طی سخنانی ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) اشاره کرد که فرموده اند: «حجاب مایه‌ تشخص و آزادی زن است؛ برخلاف تبلیغات ابلهانه و ظاهربینانه‌ی مادیگرایان، مایه‌ی اسارت زن نیست» عنوان کرد: مسئله عفاف و حجاب در اسلام بسیار مورد تاکید قرار گرفته و سلامت نسل جدید جامعه و حفظ کیان خانواده در گرو رعایت این فریضه شرعی و دینی است.

حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی بیان کرد: عفاف و حجاب فقط مختص بانوان نیست بلکه در قرآن و روایات بسیاری از ائمه اطهار(ع)، رعایت حجاب به مردان نیز توصیه شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله با تلاش و هم‌افزایی  فعالان فرهنگي، جامعه ای پویا، تلاشگر و دور از هرگونه تنش، بدحجابی و آسیب دیگری داشته باشیم.

در ادامه جعفری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان سروآباد اظهار داشت: دو مسئله عفاف و حجاب در جامعه و جوانی جمعیت بسیار مورد تاکید قرار گرفته و لازم است همه ادارات و نهادها همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

وی به هجمه گسترده دشمنان اشاره کرد و افزود: امروزه دشمنان با تمام توان و با استفاده از رسانه و شبکه‌ای اجتماعی در تلاش هستند این فریضه اسلامی را بی اهمیت جلوه داده و با انواع ترفندها و قبح زدایی در پی ویران کردن بنیان خانواده‌ها هستند این در حالی است که با نگاهی به تاریخ متوجه می‌شویم که اسلام بهترین مدافع حقوق زنان است.

 

 

ارسال نظر