کد خبر: ۵۵۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

جوانگرایی در رأس برنامه‌های سازمان تبلیغات است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: سازمان تبلیغات خود را ملزم به پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب می داند و جوان گرایی در رأس برنامه های این سازمان است
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تکریم معارفه مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار برگزار شد. 
حجت الاسلام دکتر عباس عبداللهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در این مراسم گفت: سازمان تبلیغات در دوره ی جدید مدیریتی خود همگام با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ماموریت های مشخصی از سوی مقام معظم رهبری دارد که به تفصیل در حکم حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور آمده است. 
وی با بیان اینکه یکی از مطالبات مقام معظم رهبری جوان گرایی براساس شایسته سالاری است و ما مامور به تحوّل در سیستم مدیریتی سازمان تبلیغات هستیم بیان کرد: با حمایت از نیروهای انقلابی و جهادی کشور از تمام مشکلات و بحران ها به سلامت عبور خواهد کرد. 
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تاکید کرد: سازمان تبلیغات اهل سیاسی کاری و فضاسازی ظاهری در حوزه ی مدیریتی نیست و خود را ملزم به پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب می دانیم.  
عبدللهی با تشکر از زحمات حجت اسلام قنبری رییس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار گفت: رئیس جدید این اداره نیز از نیروهای بومی شهرستان گرمسار است و امید داریم همدلی ها و هم افزایی های ایجاد شده با مدیریت جهادی حجت ‌الاسلام  غایبی ادامه دار باشد و به مردم گرمسار خدمت کند. 
وی خاطرنشان کرد: گرمسار با مفاخر، نخبگان و سرمایه های مدیریتی که در مجموعه نهادهای انقلابی حاکمیّت دارد باید به عنوان پیشروترین شهرستان استان سمنان در تحوّلات اقتصادی و فرهنگی استان نقش آفرین باشد. 
در آئین تکریم و معارفه مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار حجت ‌الاسلام حسن غایبی به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام علیرضا قنبری تقدیر شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار