کد خبر: ۵۸۰۰
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

مهرواره بانور فرصتی برای نقش آفرینی بانوان در عرصه جهاد تبیین است

حجت‌الاسلام و المسلمين قمی با تأکید بر نقش مهم بانوان در عرصه جهاد تبیین گفت: مهرواره بانور و فعاليت‌هايي از این دست باید در راستای تحقق جهاد تبیین باشد.
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

به گزارش پایگاه خبری نهضت، نشست تبیین گام دوم «مهرواره بانور» با حضور حجت‌الاسلام  والمسلمين محمد قمی- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی- معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، جمعي از مسئولان بنياد هدايت و مدیران کل تبليغات اسلامي استان‌هاي سراسر کشور به‌صورت مجازي برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام قمی به اهمیت مهرواره بانور اشاره و عنوان كرد: باید فعاليت‌هايي نظیر مهرواره بانور را در راستای جهاد تبیین پیش ببریم. همچنين خدمت به مجموعه‌های مردمی وظیفه سازمان تبليغات اسلامي است و هر شخصي که در عرصه تبليغ اسلام ناب فعاليت مي‌كند از منظر سازمان تبليغات اسلامي؛ بزرگ و ارجمند است و هدف مبلغان بايد تحقق جهاد تبیین باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بر اهمیت نقش بانوان در تحقق جهاد تبيين تأکید و اظهار کرد: مهرواره بانور فرصتی برای نقش آفرینی بانوان در عرصه جهاد تبیین است.

در بخش دیگری از این نشست حجت‌الاسلام عزت زمانی ضمن تشريح  نحوه برگزاری مهرواره بانور اذعان داشت: با توجه به وظايف سازمان تبليغات اسلامي درحوزه جمعیت و خانواده؛ مهرواره بانور زمینه‌اي براي  به منصه ظهور رساندن ظرفیت‌هاي خانواده‌‌ها و به ويژه بانوان است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این مهرواره ظرفیت‌های مختلفی و متعددي را در استان‌ها برای فعالیت بانوان به‌وجود آورده است لذا امیداریم  استان‌هایی که  تا كنون حضور کمرنگ‌تری در اين مهرواره داشته‌اند هم از فرصت به‌وجود آمده استفاده کنند.

در بخش دیگری از این نشست، مریم زادقاسمی- دبیر ستاد مرکزی مهرواره بانور با اشاره به استقبال بانوان از اين مهرواره گفت: مرحله دوم مهرواره بانور باید مبتنی بر حمایت از فعالیت‌های مردمی باشد.

وی خاطرنشان كرد: براي حضور حداكثري بانوان در اين مهرواره و بهره‌مندي از ظرفيت آن‌ها لازم است همکاران ما در استان‌ها برای بانوان فعال استان، جلسات حضوری برگزار کنند و در عرصه‌ فرآیند حل مسائل آن‌ها را آموزش دهند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر