کد خبر: ۵۸۳۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

موکب‌های حسینی برای جاماندگان اربعین راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: راه اندازی موکب‌های حسینی به مناسبت اربعین در استان اصفهان به منظور ایجاد فضای مناسب برای جاماندگان از این پیاده روی بزرگ، در دستور کار است.
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

به گزارش پایگاه خبری نهضت حجت‌الاسلام مهدی فوقی-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان- در خصوص برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان به مناسبت اربعین حسینی گفت: برای این امر، برنامه‌های مختلفی در دستور کار قرار گرفته تا این ایام با شورهر چه تمام تر و با حضور حداکثری مردم بزرگ داشته شود.

وی راه‌اندازی و ساماندهی موکب‌های حسینی و ایستگاه‌های صلواتی در سطح استان اصفهان  از جمله اقدامات در دستور کار اعلام کرد و گفت: سعی داریم در این موکب‌ها، فضای خوبی را برای جاماندگان پیاده روی اربعین ایجاد کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان همچنین به برگزاری نشست و دوره‌های آموزشی برای مبلغه های حاضر در راهپیمایی بزرگ اربعین اشاره کرد و افزود: آموزش‌های لازم برای تبلیغ خارج از کشور به این افراد ارائه شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی با هیئات بزرگ مذهبی شهر اصفهان برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین در اصفهان اشاره کرد و گفت: همچنین اعزام مبلغانی از اصفهان به ایلام برای ایجاد فضاهای تبلیغی و معنوی مناسب را در دستور کار داریم.

حجت الاسلام فوقی در خصوص روند نظارت بر محتوای ارائه شده در عزاداری‌ها و همچنین سبک عزاداری‌ها در اصفهان نیز گفت: در این زمینه قبل از آغاز ماه محرم جلسه آموزشی برای هیئات مذهبی برگزار و در زمینه دغدغه علما برای این افراد توضیحاتی ارائه شد.

وی افزود: می‌توان گفت میزان ترویج خرافات در هیئات مذهبی اصفهان در سال جاری در ایام محرم بسیار کم بوده است و گزارش خاصی در این ارتباط نداشتیم.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار