کد خبر: ۵۸۵۴
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
دانلود همه تصاویر
خادمِ گروه جهادی امید دانشگاه سوره:

دومین اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه سوره شهرستان آبیک قزوین برگزار شد

علیرضا طاعتی خادم گروه «جهادی هنري امید دانشگا سوره تهران» از برگزاری دومین اردوی جهادی اين گروه با همکاری گروه جهادی شهید مرتضی ابراهیمی تهران به مدت هفت روز در بخش بشاریات شهرستان آبیک استان قزوین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نهضت، علیرضا طاعتی - خادمِ گروه جهادی امید دانشگاه سوره - در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نهضت، گفت: دومین اردوی جهادی گروه هنری امید دانشگاه سوره تهران با همکاری گروه جهادی شهید مرتضی ابراهیمی تهران به مدت هفت روز در بخش بشاریات شهرستان آبیک استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: این اردو از اول شهریور تا هفتم شهریور امسال با حضور ۲۵ نفر از دانشجویان رشته‌های نقاشی، گرافیک، روابط عمومی، روزنامه نگاری و معماری دانشگاه سوره تهران با هدف زیباسازی مدارس در بخش بشاریات برگزار شد.

خادم گروه هنری امید دانشگاه سوره بیان کرد: علاوه بر حضور تیم نقاشی و گرافیک در منطقه، تیم دانشکده معماری این دانشگاه نیز قسمتی از دیوار‌های داخلی مدارس را با تکنیک کاشی شکسته زیباسازی کردند.

وی در خصوص تکنیک کاشی شکسته ادامه داد: تیم معماری دانشگاه سوره تمامی مراحل ساخت و اجرای تابلو کاشی شکسته را در تهران انجام دادند و سپس آن را بر روی دیوار مدرسه نصب کردند.

طاعتی با بیان اینکه در این اردو دانشجویان دانشگاه سوره توانستند دو مدرسه در روستا‌های خطایان و خرم پشته بخش بشاریات شهرستان آبیک را رنگ آمیزی و عملیات زیباسازی آن‌ها را نیز انجام دهند خاطر نشان کرد: ایده طرح‌های اجرا شده بر روی دیوار‌های مدارس توسط خودِ دانشجویان انجام شده و هدف اصلی در این طرح‌ها انتقال مفاهیم علمی، انگیزشی و دینی بوده است.

خادم گروه هنری امید دانشگاه سوره ضمن اشاره به همکاری و همراهی گروه جهادی شهید مرتضی ابراهیمی یادآور شد: گروه جهادی شهید مرتضی ابراهیمی از ابتدای این اردو اقدامات امنیتی و پشتیبانی‌های مورد نیاز را صورت داد تا این اردو با کمترین مشکلات برگزار شود.

علیرضا طاعتی در پایان با اشاره به کم کاری برخی از مسئولان مربوطه در استان قزوین عنوان کرد: قبل از اعزام دانشجویان به منطقه، با مسئولان مربوطه در استان قزوین رایزنی‌هایی صورت گرفت، اما متاسفانه هیچ حمایتی از سوی ارگان‌هایی که وظایف آن‌ها مشخصاً برای این نوع عملیات‌ها تعریف شده انجام نشد و تمامی حمایت‌ها از سوی مسئولان دانشگاه سوره، خیرین و بخشدار منطقه صورت گرفت.

گفتی است، اولین اردوی این تیم، مرداد ۱۴۰۱ در بخش کوهین انجام شد.

ارسال نظر