«خدمت بی‌منت» در روستای تراز رشد جمعیت+عکس

به همت اداره تبليغات اسلامي كيار، آیین «خدمت بی‌منت» با موضوع «گفتمان جمعیت و فرزندآوری»، با حضور کاروان فرهنگی، اجتماعی و سلامت شهرستان کیار در روستای معدن اين شهرستان، به‌عنوان روستای تراز کشوری در رشد جمعیت برگزار شد.
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

به گزارش پایگاه خبری نهضت، آیین «خدمت بی‌منت» با موضوع گفتمان جمعیت و فرزندآوریبا حضور کاروان فرهنگی، اجتماعی و سلامت شهرستان کیار در روستای معدن، به‌عنوان روستای تراز کشوری در رشد جمعیت، از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد منصوری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیاردر مورد هدف از نامگذاری این برنامه با عنوان «خدمت بی‌منت، اظهار کرد: خدمت بی‌منت به اين معناست که هر فردی در هر شرایط و موقعیت و با هر توانایی در خدمت مردم باشد و خدمت‌رسانی کند.

وی در خصوص دلیل انتخاب روستای معدن برای اجرای این برنامه با موضوع گفتمان جمعیت و فرزندآوری، ادامه داد: این روستا از حیث رشد جمعیت به‌عنوان روستای تراز کشوری شناخته می‌شود و نرخ باروری و جمعیت این روستا بالای ۲ است؛ این در حالی است که نرخ باروری در استان ما کمتر از ۱.۵ است.

منصوری تصریح کرد: خدماتی که در آیین خدمت بی‌منت به اهالی روستای معدن ارائه می‌شود، علاوه بر خدمات سلامت با حضور پزشک، دندانپزشک و ارائه داروهای رایگان، شامل خدمات فرهنگی برای کودکان و نوجوانان نیز است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار گفت: گروه جهادی حضرت رقیه (س) که کمک‌ها را از خیران جمع‌آوری می‌کند، همچنین اقدام به توزیع پک‌های سیسمونی و البسه نوزاد و کودک ویژه مادران باردار و خانواده‌های دارای کودکان زیر دو سال کرده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار