کد خبر: ۵۹۵۰
با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان

رونمایی از اثر هنری «انا من حسین» در گیلان

جوانان انقلابی با هویت‌های دینی و ملی با مظلومیت و اخلاص مشغول فعالیت در جنگ نابرابر رسانه‌ای هستند.
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

به گزارش روابط عمومی نهضت گیلان: حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» در نشست خبری رونمایی از اثر هنری «انا من حسین» که به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی تهیه و تولید شد اظهار داشت: این جلسه به معنایی از مصادیق تعظیم شعائر الهی است و طبق کلام خداوند متعال هر کس علامت‌ها و نشانه‌های او را بزرگ بدارد برکت این کار و عمل، مصونیت و تقوای قلب اوست.

جوانان انقلابی با مظلومیت و اخلاص مشغول فعالیت در جنگ نابرابر رسانه‌ای هستند//

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان عنوان کرد: کلام پروردگار متعال نشان میدهد اگر کسی یا کسانی بخواهند شعائر الهی و علامت‌ها و نشانه‌های حکومت خداوند را به روش‌های مختلف بزرگ بدارند برکت کارشان این می شود که قلب هایشان به مصونیت می‌رسد.  
مهدوی ضمن تاکید بر اهمیت و آثار کار‌هایی مانند تولید اثر هنری انا من حسین در جنگ روایت‌ها و جهاد تبیین تصریح کرد: در این جنگ روایت‌ها و تهاجم فرهنگی دشمن اسلام و قرآن و اهل بیت(ع) شعائر الهی را نشانه گرفته‌اند تا شعائر الهی را سبک، منحرف، تخریب و تحریفش کنند. اگر نیم نگاهی به شبکه‌های معاندین بیاندازیم می بینیم که این روز‌ها برای تخریب اربعین حسینی (ع) تمامی سعی و تلاش خود را در قالب‌ها و اشکال متفاوت و متنوع به کار گرفته‌اند و دشمن نسبت به نهضت حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام حساس شده و درصدد تخریب برآمده است.

جوانان انقلابی با مظلومیت و اخلاص مشغول فعالیت در جنگ نابرابر رسانه‌ای هستندمدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان یادآور شد: دشمن دیده که اگر نهضت امام حسین (ع) بزرگ داشته شود کانون‌های فساد، طاغوت، تبعیض، ظلم و استکبار فرو می‌ریزد خصوصا اینکه ملت ما با بهره‌گیری از آموزه عاشورای حسینی و به برکت سنت اربعین‌ها نظام سطله استکباری عالم را به چالش جدی کشیده است.
مهدوی با بیان اینکه نشانه‌های افول تمدن حیوانی، شهوت پرست و مادی گرا این روز‌ها قابل مشاهده است افزود: در روز‌های افول نظام استکبار، تمامی انرژی دشمن برای خط تحریف، ارتجاع و خط انحطاط مکتب حسینی و نظام انقلاب اسلامی بسیج شده است و برای همین میبینیم که فرقه‌های مرتجع و تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی در فعالیت جنگ روانی تمام همت خود را خصوصا در وادی رسانه و هنر به کار گرفته‌اند تا این شعائر الهی به ویژه عاشورا و اربعین حسینی را به تحریف و تخریب بکشانند.  
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان ابراز داشت: اخیرا نائب امام زمان عج امام خامنه‌ای عزیز در هشدار جدی‌شان در دیدار با دانشجویان زنگ خطر برای مبارزه با ارتجاع را گوشزد کرده و هشدار دادند  نفوذی‌ها در دستگاه‌های مختلف از جمله دستگاه‌ها و تشکیلات رسانه‌ای و فرهنگی با خط ارتجاع درصددند مکتب اسلام ناب را به انحراف بکشانند.
مهدوی حمایت ویژه مادی و معنوی از هسته‌های مقاومت فرهنگی و از عناصر مردمی فرهنگی در عرصه جهاد رسانه‌ای و هنری را خواستار شد و اذعان کرد: امروز بهانه‌ای است که ما از جوان دهه ۷۰ تقدیر کنیم جوانانی که حرکت‌های رسانه‌ای، فرهنگی و هنری استکبار سوزنده دارند.
وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان اثر فاخر سلام فرمانده با اثر خود تمام دنیای اسلام را به خط کرده اند اظهار داشت: این اثر در نظام رسانه‌ای استکبار و امپراطوری رسانه‌ای صهیونیستی چالش جدی ایجاد کرده در حالی که همه ما شاهد عمق حرکت انفعالی دشمن برای تخریب این اثر بودیم و هستیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان مصطفی احمدی خواننده اثر انا من حسین  را از هنرمندان انقلابی ارزشمند استان و کشور دانست و تصریح کرد: این هنرمند عزیز هم همانند سایر هنرمندان متعهد و انقلابی آثار زیادی در حوزه شعائر اسلامی، انقلابی و دینی تولید میکند، اما مانند همه حرکت‌های مردمی در نظام حرکت مستضعفین با غربت مواجه است.  
مهدوی ادامه داد: امید است با این نوع جلسات عمده مسئولان فرهنگی نیز در جهت حمایت معنوی و مادی از عناصر انقلابی که در حوزه جنگ رسانه‌ای هنری فعالیت دارند توجه ویژه داشته باشند و آنان را مورد پشتیبانی خود قرار دهند.
وی ضمن اشاره به یکی از سخنان شهید آوینی مبنی بر اینکه مظلوم‌ترین افراد در جامعه‌مان حزب‌اللهی‌ها هستند ابراز داشت: بسیاری از کنسرت‌های موسیقی و محافل اینچنینی که نشانی از هویت ملی، دینی و انقلابی ندارد مورد توجه، حمایت و مساعدت دستگا‌های دولتی قرار داشته و دارد، اما وقتی فعالان جوان انقلابی، اهل هنر و رسانه درصدد خلق آثار و نشر آن‌ها هستند آنچنان که باید و شاید مورد حمایت قرار نمی‌گیرند و این واقعیت تلخی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان عنوان کرد: اگر افراد بی هنر آن‌هایی که در خط نظام ارتجاع و استکبار آثار یأس آفرین و هویت سوز تولید می‌نمایند مورد توجه ویژه امپراطوری رسانه‌ای استکبار قرار می‌گیرند، اما جوانان هنرمند جنگ روایت‌ها و اصحاب هنر و رسانه‌ای انقلابی ما همچنان دوره غربت و مظلومیت خود را طی می‌کنند.
مهدوی یادآور شد: خلاف تصویری که شبکه معاندین نشان میدهد اتفاقا این جوانان انقلابی با هویت‌های دینی و ملی با مظلومیت و اخلاص خود مشغول فعالیت در این جنگ نابرابر رسانه‌ای هستند و مجاهدت‌های زیبای فرهنگی انجام میدهند.  
وی اضافه کرد: انتظاری که از دولت انقلابی داریم این است که در حوزه فرهنگ همچنان مانند حوزه اقتصادی اهتمام ویژه داشته باشد البته به نظر می‌رسد هنوز بعد از گذشت یکسال از استقرار دولت مردمی در حوزه حمایت فرهنگی از عناصر و افراد با هویت انقلابی و اسلامی اقدام جدی اتفاق نیافتاده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه برخی از تصمیمات فرهنگی این روز‌ها نشانگر نوعی انفعال و ارتجاع هویت سوز است عنوان کرد: کاری که فائزه هاشمی هویت سوز، اجنبی پرست و غرب زده نکرد برخی از عناصر فرهنگی نفوذ یافته در دولت انجام دادند.
مهدوی با اذعان به اینکه نمی‌دانیم این غصه مظلومیت اصحاب هنر و رسانه انقلابی و پا به کار را کجا و چگونه بیان کنیم ادامه داد: حقیقتا برایم قابل درک نیست چرا باید در مقابل بعضی از تصمیماتی که هویت زنان ما را نشانه گرفته و موجبات مسخ هویت زنانه زن ایرانی را فراهم کرده است سکوت کنیم.
وی اضافه کرد: شادی زن ایرانی، نشاط اجتماعی او یکی از ضروریت‌هایی است که شریعت و دین بر آن توجه دارند، اما نباید به نام شادی و نشاط زن ایرانی، هویت او به مسلخ بازی‌های بازیگران عالم همچون فیفا برود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان اذعان کرد: هیچ متدین، مرجع تقلید، انقلابی و هیچ دلسوزی مخالف نشاط و شادابی زن ایرانی نیست و در اینجا فرق بین نشاط با سرمستی هویت سوز زن ایرانی مورد بحث است.
مهدوی یادآور شد: هنرمندان، ترانه سرایان و شعرای انقلاب باید همچنان که برای نهضت حسینی (ع) وارد معرکه می‌شوند در جهاد تبیین در دوران جنگ روایت‌ها هم آثار هویت بخشی را برای ایرانی مسلمان و تمدن آفرین خلق نمایند.  

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار