کد خبر: ۵۹۸۱
در شهرستان بانه

جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس کمیته امور بانوان با حضور اعضای کمیته در محل فرمانداری برگزار شد.
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس کمیته امور بانوان با حضور طه کتابی نماینده فرماندار و اعضای کمیته در محل فرمانداری برگزار شد.
 نماینده فرماندار شهرستان بانه در این جلسه ضمن تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس گفت:هفته دفاع مقدس یاد آور تلاش وایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.
وی افزود؛ امیدواریم بتوانیم با برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با مشارکت جدی بانوان رشادت‌های دلاورمردان و شیرزنان این مرز و بوم را برای جوانان بازگو کنیم و به معرفی آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی بپردازیم.
وی اظهار کرد: در حال حاضر دشمن با استفاده از ابزار‌ها و روش‌های مختلف در تلاش است تا اجازه گسترش ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم و نسل جوان را ندهد.
طه کتابی بیان کرد: تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند است تا از ظرفیت عظیم هفته دفاع مقدس به منظور نشر فرهنگ استقامت پرداخته شود.
وی گفت: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی در سایه رشادت‌ها و از خودگذشتگی ایثارگران و رزمندگانی بوجود آمد که استوار و محکم در مقابل رژیم بعثی با تکیه به نیروی ایمان و اراده ایستادگی کردند و از میهن اسلامی خود در مقابل متجاوزان دفاع کردند.
در این نشست،   برنامه‌هایی  از جمله  فضاسازی و تبلیغات محیطی، برگزاری - نشست‌های روشنگری - گفتمان دینی در مدارس توسط اداره تبلیغات اسلامی - دیدار با خانواده معظم شهدا-برگزاری یادواره شهدا - برگزاری مراسم زنگ ایثار و مقاومت در مدارس - برگزاری مراسم مادران آسمانی - برگزاری نمایشگاه عکس و پوستردفاع و مقدس -برگزاری ایستگاه صلواتی - برگزاری کارگاه سبک زندگی - برگزاری مسابقات ورزشی، در ایام هفته دفاع مقدس در شهرستان بانه ویژه بانوان پیشنهاد و مصوب شد
گفتنی است زینب حسین پور کارشناس فرهنگی و امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی در این جلسه حضور داشت و ۵ مورد از برنامه‌های اجرایی مربوط به این اداره مصوب شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار