کد خبر: ۶۰۰۱

شرکت ۴۰ لرستانی در آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: هفدهمین دوره آزمون‌ شفاهی طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن با شرکت ۴۰ نفر در این استان برگزار شد.
۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی از لرستان از برگزاری آزمون‌ شفاهی هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در لرستان خبر داد و اظهار کرد: ۴۰ نفر از استان لرستان در دو بخش آقایان و بانوان در آزمون شفاهی طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در این دوره از ظرفیت داوران بومی و مجرب استان استفاده شده است، گفت: اداره‌‌کل تبلیغات اسلامی لرستان آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم را در سطح استان اجرا می‌کند.

جعفرپور با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره در صورت حد نصاب نمره قبولی موفق به اخد مدرک رسمی از سوی دارالقرآن کشور می‌شوند، بیان کرد: به حافظان ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل به ترتیب مدارکی معادل دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس اعطا می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه مرحله کتبی این آزمون اردیبهشت‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: مردمی کردن فعالیت‌های قرآنی، گسترش خانه‌های قرآن و برگزاری برنامه‌های قرآنی در مناطق محروم اولویت کاری این اداره‌کل تا پایان سال جاری خواهد بود.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار