کد خبر: ۶۰۹۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبرداد:

استقرار 39 موکب ویژه جاماندگان اربعین حسینی در زنجان

حجت‌الاسلام احمدی : 39 موکب در طول مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در زنجان به زائران خدمات می‌دهند.
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰

به گزارش پایگاه خبری نهضت، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به این مطلب که 39 موکب در طول مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در زنجان به زائران خدمات می‌دهند اظهار داشت : این موکب ها در حوزه‌های خدمات فرهنگی و هنری، خدمات مذهبی و مشاوره‌ای، مراسم آیینی، خدمات ویژه کودکان و نوجوانان و خدمات درمانی فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: جانمایی و هماهگنی لازم برای این مواکب انجام شده است و در حال حاضر این مواکب در حال آماده سازی محل استقرار خود هستند. این مواکب از هیئات مذهبی و تشکل‌های مردمی هستند که برای خدمت رسانی به زائران در روز اربعین خدمات ارائه خواهند کرد.

احمدی تصریح کرد : پیاده روی اربعین هویت مذهبی و فرهنگی دارد و باید این مراسم با اقدامات فرهنگی مناسب امسال باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

رئیس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی استان زنجان به آماده‌سازی مسیرهای راهپیمایی و بنرهای اطلاع رسانی در استان اشاره کرد و گفت: 39 موکب  و ایستگاه صلواتی در مسیرهای راهپیمایی با مشارکت مردم  به سوگواران و زائران خدمت می‌کنند همچنین  پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در زنجان در روز شنبه، ۲۶ شهریور ماه، از ساعت 9 صبح تا ساعت 21 از جاده گاوازنگ شهدای گمنام به سمت مزار شهدای گمنام برگزار می گردد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار