به مناسبت اربعین‌حسینی؛

اجتماع لشکر امام‌حسین (ع) در ۲۱ نقطه سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات‌اسلامی سیستان‌وبلوچستان، گفت: اجتماع لشکر امام‌حسین (ع) در ۲۱ نقطه استان با حضور عزاداران سید و سالار شهیدان، برگزار می‌شود.
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

به گزارش پایگاه خبری نهضت،  منصور باقربیک تبریزی در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به فرا رسیدن اربعین‌حسینی و تسلیت ایام، افزود: این اجتماع، با محوریت و مدیریت مردم و با حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های مرتبط در نقاط مختلف استان در روز اربعین برگزار خواهد شد. در این برنامه، عزاداران ضمن انجام پیاده‌روی، در مراسمات عزاداری، قرائت ادعیه، سخنرانی‌های مذهبی، نوحه‌خوانی و ... شرکت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: موکب‌هایی نیز توسط هیئت‌های مذهبی و مردم در مسیر‌های پیاده‌روی و اجرای این مراسمات نیز در مسیر اجرای برنامه‌ها برپا خواهد شد و از عزاداران پذیرایی خواهند کرد.
این مسئول، محل‌های برگزاری این مراسمات را در گلزار شهدای‌گمنام و هیئت قمر بنی‌هاشم (ع) ایرانشهر، بوستان شهدای گمنام  نیم‌روز، مصلی قدس زهک، مسجد حضرت علی ابن‌ابی‌طالب (ع) هامون، میدان امام‌حسین (ع) تا گلزار شهدای زابل، مسجد آل‌رسول (ص) روستای‌خمر تا مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر دوست‌محمد، مسجد سیدالشهدای بخش قرقری و مسجد صاحب‌الزمان (عج) روستای ملاعلی و روستا‌های میلک و سنجرانی شهرستان‌هیرمند، مزار شهدای گمنام کنارک، گلزار شهدای گمنام خاش، مسجد امام رضا (ع) نیک‌شهر، مزار شهدای گمنام مسجد امام حسین (ع) چابهار و مسجد جامع جلگه چاههاشم و مسجد امام‌حسن‌مجتبی (ع) منطقه هودیان و مسجد جامع، ولی عصر (عج) دلگان عنوان کرد.
وی در خصوص محل و زمان برگزاری این مراسم در زاهدان نیز گفت: این مراسم از ساعت صبح از محل گلزار شهدا تا کهف‌الشهدای بولوار شهید سلیمانی این کلان‌شهر برگزار خواهد شد.
وی در پایان از همه عزاداران سید و سالار شهیدان برای شرکت در این مراسمات دعوت کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار