کد خبر: ۶۱۹۳

هفتمین دوره آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم استان بوشهر برگزار می‌شود

به همت مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت ثقلین هفتمین دوره آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم استان بوشهر به صورت مجازی برگزار می‌شود.
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

به گزارش پایگاه خبری نهضت، هفتمین دوره آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم با عنوان طرح قرآنی حکمت و ششمین دوره آموزش تجوید و فصیح‌خوانی قرآن کریم از ابتدای پاییز آغاز می‌شود.

ترم جدید آموزش مجازی قرآن کریم با مشارکت مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت ثقلین روستای چارک، دارالقرآن بسیج سپاه امام صادق(ع)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

بزرگسالان علاقه‌مند به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند با مراجعه به لینک https://idpay.ir/rukhani/2250000  و نونهالان با مراجعه به لینک https://idpay.ir/nonahall/3000000  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

این دوره‌ها به صورت یک ترم سه ماهه ویژه سنین مختلف برگزار می‌شود و آخرین مهلت ثبت‌نام در آن ۷ مهر ۱۴۰۱ تعیین شده است.

استفاده از کلیپ‌های آفلاین آموزش قواعد روخوانی و تجوید، رفع اشکال دروس طبق تقویم آموزشی به صورت آنلاین و گروهی هر هفته یک جلسه یک ساعت و نیمه، اعطای مدرک و ارتباط مستمر با اساتید دوره از مزایای این دوره‌ها محسوب می‌شوند.

گفتنی است، این مؤسسه به نشانی بوشهر، شهرستان دشتی، دهستان خورموج، روستای چارک، خیابان شهدا، پلاک ۴، طبقه همکف واقع شده است.

ارسال نظر