کد خبر: ۶۲۳۱
با صدور حکمی از سوی حجت الاسلام محمد قمی صورت گرفت

انتصاب محمد روح الامینی به عنوان «مشاور توسعه مدیریت و پشتیبانی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ، طی حکمی محمد روح الامینی را به عنوان «مشاور توسعه مدیریت و پشتیبانی» خود منصوب کرد.
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

محمد روح الامینی به عنوان «مشاور توسعه مدیریت و پشتیبانی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی - طی حکمی محمد روح الامینی را به عنوان «مشاور توسعه مدیریت و پشتیبانی» خود منصوب کرد.

متن حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بدین شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای محمد روح الامینی (زید عزه)

حرکت نوین نهضت تبلیغات اسلامی در دوره جدید، مرهون زحمات و تلاش‌های بی دریغ همکاران و نیرو‌های خدومی چون جنابعالی است که از ابتدای توفیق خدمت گزاری اینجانب در سازمان تبلیغات اسلامی، معاضدت و همراهی ایشان، منشاء خدمات موثر و فراوانی بوده است. اکنون که زمینه خدمت و جهاد برای شما در سنگری دیگر از جبهه انقلاب اسلامی فراهم گردیده است، نظر به مراتب تعهد، تجارب گران قدر و سوابق مدیریتی ارزشمندتان، بدین وسیله شما را به عنوان «مشاور توسعه مدیریت و پشتیبانی» خود منصوب می‌نمایم.

لازم است از مساعی ارزشمند و اقدامات متنوع و موثر شما در مدت تصدی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی قدردانی نموده و توفیق شما را درمسئولیت جدید تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداء)، از خداوند متعال مسالت نمایم.

محمد قمی
دوم مهرماه ۱۴۰۱

اخبار مرتبط
ارسال نظر