کد خبر: ۶۲۳۱
با صدور حکمی از سوی حجت الاسلام محمد قمی صورت گرفت

انتصاب محمد روح الامینی به عنوان «مشاور توسعه مدیریت و پشتیبانی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ، طی حکمی محمد روح الامینی را به عنوان «مشاور توسعه مدیریت و پشتیبانی» خود منصوب کرد.
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

محمد روح الامینی به عنوان «مشاور توسعه مدیریت و پشتیبانی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی - طی حکمی محمد روح الامینی را به عنوان «مشاور توسعه مدیریت و پشتیبانی» خود منصوب کرد.

متن حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بدین شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای محمد روح الامینی (زید عزه)

حرکت نوین نهضت تبلیغات اسلامی در دوره جدید، مرهون زحمات و تلاش‌های بی دریغ همکاران و نیرو‌های خدومی چون جنابعالی است که از ابتدای توفیق خدمت گزاری اینجانب در سازمان تبلیغات اسلامی، معاضدت و همراهی ایشان، منشاء خدمات موثر و فراوانی بوده است. اکنون که زمینه خدمت و جهاد برای شما در سنگری دیگر از جبهه انقلاب اسلامی فراهم گردیده است، نظر به مراتب تعهد، تجارب گران قدر و سوابق مدیریتی ارزشمندتان، بدین وسیله شما را به عنوان «مشاور توسعه مدیریت و پشتیبانی» خود منصوب می‌نمایم.

لازم است از مساعی ارزشمند و اقدامات متنوع و موثر شما در مدت تصدی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی قدردانی نموده و توفیق شما را درمسئولیت جدید تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداء)، از خداوند متعال مسالت نمایم.

محمد قمی
دوم مهرماه ۱۴۰۱

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار