کد خبر: ۶۳۹۵

گره‌گشایی ۳۵۰ مسئله حوزه بانوان در «مهرواره با نور» خراسان شمالی

راهیار اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از گره‌گشایی ۳۵۰ مسئله حوزه بانوان در طرح «مهرواره با نور» استان خبر داد.
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

گره‌گشایی ۳۵۰ مسئله حوزه بانوان در «مهرواره با نور» خراسان شمالی

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام مجید بداریه، راهیار اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه طی امسال ۲۲۲ بانو در استان در طرح «مهرواره با نور» شرکت کردند، اظهار کرد: از این تعداد ۷۰ نفر در بخش گزارش خاطرات تبلیغی و مابقی نیز در بخش‌های مسائل خانواده، فرزندآوری، اقتصاد خانواده، هویت بخشی به بانوان جامعه و... شرکت کردند که در مجموع ۳۵۰ مسئله حوزه بانوان را گره‌گشایی کردند.

وی با بیان اینکه افراد شرکت کننده در این طرح فعالان حوزه بانوان و همسران امامان محلات استان بودند، اضافه کرد: کمیته شهرستانی برای داوری این طرح تشکیل شده و به زودی کمیته داوری استانی نیز تشکیل می‌شود.

راهیار اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید براینکه هدف از اجرای این طرح شناسایی مشکلات حوزه بانوان استان بوده است، افزود: پرداختن به موضوع استحکام خانواده، تسهیل ازدواج جوانان، ترویج مبحث فرزندآوری، ترویج سبک زندگی اسلامی و شناخت علت‌های مشکلاتی که خانواده‌ها در حال حاضر با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، از دیگر اهداف اجرای این طرح بوده است.

حجت‌الاسلام بداریه در پایان تصریح کرد: بانوان عنصر حلال و برطرف کننده مشکلات و مسائل حوزه خانواده، زنان، سبک زندگی ایرانی اسلامی بوده و هستند و شناسایی این ظرفیت‌ها در طرح «مهرواره با نور» مورد توجه قرار گرفت.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار