کد خبر: ۶۴۱۵
در نشست «تبیینی وتحلیلی مسائل روز» در سالن اجتماعات ساختمان شهید شیرازی:

سردار «مقدم فر»: نگذاریم جامعه دو قطبی شود

سردار «حمیدرضا مقدم فر» - مشاور رسانه فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی- در نشست «تبیینی وتحلیلی مسائل روز» كه با حضور بسيجيان و كارمندان سازمان تبليغات اسلامي در سالن اجتماعات ساختمان شهید شیرازی برگزار شد گفت: بنابر توصیه رهبری نباید بگذاریم جامعه دوقطبی شود.
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۳

در این فتنه غفلت کردیم، اما غافلگیر نشدیم

به گزارش خبرنگار نهضت؛ در ابتداي اين نشست كه سه شنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ برگزار شد، حجت الاسلام «بلندنظر» - مسئول پایگاه بسیج شهید حقانی- با عرض تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت امام حسن عسکری (ع)، آرزو کرد که همگی ان شاالله از سربازان ولی عصر(عج) باشیم.
وی با اشاره به اینکه این همایش باهدف تبیین اتفاقات اخیر برگزار شده است افزود: «دشمن همیشه دنبال خلأ‌ها و ضعف‌ها است،  باید بپذیریم که خود ما در بروز اتفاقات سهیم هستیم و  بعضی جا‌ها کوتاهی كرده و به اثر گذاری‌اي که می‌توانستیم داشته باشیم، بی توجه بوده ایم. ما بچه‌ها را رها کردیم، امروز، آموزش و پرورش، بچه‌های ما را با بسیاری از مسائل روز آشنا نمی‌کند. بخشي از این‌ها به خود ما بر می‌گردد. باید برای عفاف و حجاب برنامه داشته باشیم دشمن از همین مسیربه نظام ضربه زده است.»

در ادامه نشست ویدئویی ازآقای «کارخانه» یکی از همکاران سازمان تبلیغات اسلامی که در جریان اغتشاشات اخیربه درجه رفیع جانبازی نائل شده اند پخش شد که این همکار در این ویدئو تاکید کردند: «اساس اسلام ولایت است و دفاع از ولایت، اوجب واجبات است هرطور که می‌توانيد از ولایت و وبسیج دفاع کنید، خدا ان شاالله پشتیبان بسیج است. جمعشان جمع و اتحاد شان بیشتر و دربرنامه‌ها فعال‌تر و پای کار انقلاب باشند وهرچه محکم‌تردفاع کنند.»
بعد از مرثیه سرایی کوتاه، نوبت به صحبت‌های مادر شهید «حسین تقی پور» از شهدای اغتشاشات اخیر رسيد كه ايشان در صحبت‌های کوتاهی با اشاره به خصوصیات اخلاقی فرزندش گفت: «پسرم باایمان، باحیا و مظلوم بود. او راه خودش را انتخاب کرد آن شاالله سربلند و با امام حسین (ع) محشور شود. هرچند از دوری اش ناراحتم و دلم می‌سوزد، اما او راهش را انتخاب کرده بود.»

در این فتنه غفلت کردیم، اما غافلگیر نشدیم
پای انقلاب هستیم
همسر شهيد «حسین تقی پور» با بیان اینکه حسین آقا خیلی دوست داشت که «مدافع حرم» شود، اما قسمت اين بود كه «مدافع امنیت» باشند.؛ افزود: «حسین آقا، خودش راهش را انتخاب کرده‌ بود. این حرف، کلیشه‌ای نیست، از ته دل این حرف را می‌زنم، ایشان این فیض شهادت را از شهید ابراهیم هادی گرفتند، اين راه، انتخاب شده خودشان بود. همیشه می‌گفت: شما را سربلند می‌کنم. یک روز حرف از شهید هادی شد، گفتم من از شهید هادی حاجت گرفتم، ۵ دقیقه سکوت کرد پرسیدم: چی شده؟ در آن ۵ دقیقه سکوت آقای تقی پور از شهید ابراهیم هادی، شهادت را خواستند. جالب اینکه، در معراج شهدا بین آن همه شهید بزرگوار، به طور اتفاقی، قاب عکس شهید ابراهیم هادی را بر تابوتش گذاشتم. آرزوی دلی ما شهادت است ایشان عاقبت به خیر شدند، اما نگذاریم خون شهدا پایمال شود تا آخرین قطره خون پای انقلاب ، اسلام و رهبری هستیم».

در این فتنه غفلت کردیم، اما غافلگیر نشدیم


در ادامه با حضور حجت الاسلام «صفی یاری» - رئیس بسیج سازمان تبلیغات اسلامی- از خانواده شهید تقی پور تجلیل به عمل آمد.

در این فتنه غفلت کردیم، اما غافلگیر نشدیم

جامعه دو قطبي نشود
در اين نشست ، سردار«حمیدرضا مقدم فر» - مشاور رسانه فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی-  با تاکید این نکته که شاید جامع‌ترین تفسیر از فتنه اخیر را،  رهبر معظم انقلاب انجام داده اند گفت: «آقا فرمودند: اصل کار، آمریکا و رژیم صهیونیستی است. عمده حملات و فتنه‌ها ۱۰ سال یکبار از سمت آمریکا و اسرائیل به ما بوده است»، اما این فتنه متفاوت بود. چه می‌شود که اینبار این فتنه‌های هر ۱۰ سال یکبار، کوتاه می‌شود؟ این‌ها چندسال است دارند هیاهو می‌کنند کار نظام تمام است ،‌ در شبکه‌های اجتماعی خصوصا توئیتر و افکار عمومی آرزوهایشان را درقالب خبر بیان می‌کنند در حالي كه رهبر ستون است و نمی‌گذارد فتنه‌ها آسیبی به نظام برساند. 

در این فتنه غفلت کردیم، اما غافلگیر نشدیم

 
 
وي در ادامه افزود: دليل شکست این فتنه، این بود که نتوانستند مردم را همراه کنند. آقا فرمودند در فتنه شناختی، باطل السحر، حضور مردم است. ما امنیتمان را مدیون شهدایی هستیم که از جانشان گذشتند و ما  بنابرتوصیه رهبری نباید بگذاریم جامعه دوقطبی شود ، بی حجاب و با حجاب، فرزندان ما هستند، نباید به دو دستگی بین افراد جامعه چه بی حجاب و با حجاب ، چه شیعه و سنی، دامن بزنیم.»

 

  

  

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار