کد خبر: ۶۴۳۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان تأکید کرد:

یأس و ناامیدی از مهم‌ترین اهداف رزمایش رسانه‌ای دشمن است

حجت‌الاسلام مهدوی امین با بیان اینکه القاء یأس و ناامیدی از مهم‌ترین اهداف رزمایش رسانه‌ای دشمن است تأکید کرد: جلوه بخشی به جهاد تبیین و ارتقاء بصیرت و دانش عمومی جامعه از مهمترین عوامل پیروزی در مقابله با دسیسه‌های رسانه‌ای و شیطانی دشمن به‌شمار می‌روند.
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان در همایش جهاد تبیین،رزمایش شیطانی دشمن علیه نظام اسلامی شکست می خورد/ لزوم ارتقای بصیرت و دانش عمومی جامعه

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام سعید مهدوی در همایش جهاد تبیین ویژه روحانیون و طلاب استان گیلان، اظهار کرد: زمان شناسی جزء اولویت‌ها و نیازهای جامعه امروز است و باید به شکل ویژه‌ای به آن توجه شود.
وی با بیان اینکه سرمایه سوزی و سرمایه داری در ذات انسان است، افزود: هیچ موجودی به اندازه انسان در تهدید خسران قرار ندارد؛ خسران ممکن است در بخش‌های مختلف اتفاق بیافتد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه باورمندی به حقیقت اقدس الهی انسان را از خسران در امان می‌دارد، گفت: باور و عمل به احکام دینی و الهی سبب امنیت روحی و روانی می‌شود.

حجت‌الاسلام  مهدوی با تاکید بر زمینه‌سازی حق پرستی و سفارش به حق در جامعه، بیان کرد: صبر و شکیبایی و مأیوس نشدن در مقابل سختی‌ها و بحران‌ها موجب انسان‌سازی می‌شود.

وی ادامه داد: باورمندی، عمل صالح، صبر و امیدواری به آینده از خصیصه‌های مهم منتظران واقعی ظهور حضرت امام عصر (عج) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به حوادث اخیر در کشور، استکبار جهانی را دامنه اصلی این اتفاقات دانست و بیان کرد: نطام اسلامی در مسیر رسیدن به تمدن اسلامی حاکمیت نظام سلطه را به چالش کشیده است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی با اشاره به دشمنی های مکرر امریکا و اروپا علیه جمهوری اسلامی، اضافه کرد: تحریم، جنگ هشت ساله و فشارهای اقتصادی دشمن نتوانست خدشه‌ای به نظام وارد کند حال دشمن جنگ شناختی و ادراکی را راه انداخته است.

وی با بیان اینکه رزمایش شیطانی دشمن علیه نظام اسلامی شکست می‌خورد، افزود: القاء یأس و ناامیدی از مهم ترین اهداف رزمایش رسانه‌ای دشمن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به باورهای عمیق مردم ایران و پایبندی آنها به نظام اسلامی، تصریح کرد: اعتقاد راسخ مردم و باورمندی آنها به ایران اسلامی، رزمایش شیطانی و رسانه‌ای دشمن را ناکام خواهد گذاشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی با تاکید بر جلوه بخشی به جهاد تبیین و لزوم ارتقای بصیرت و دانش عمومی جامعه، اضافه کرد: جهاد تبیین برگ برنده مقابله با دسیسه‌های رسانه‌ای و شیطانی دشمن است.
وی با اشاره به جمله تاریخی رهبر معظم انقلاب مبنی بر در پیش یودن خرمشهرها، افزود: برای تمدن سازی اسلامی باید حوادث و وقایع تلخ و شیرین زیادی را پشت سر بگذاریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی شیفته عفت و حیا هستند، گفت: وطن دوستی، حیا و غیرت مندی در بین مردم ایران اسلامی موج می زند و دشمن از همین ویژگی ها می هراسد.

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه ایرانیان از بی‌حیایی و بی‌عفتی بیزار هستند، تصریح کرد: مردم ایران بارها نسبت به هتک حرمت مقدسات و بی‌حیایی در جامعه واکنش نشان داده‌اند.

وی با اشاره به ضریب رسانه ای دشمن نسبت به ترویج بی حیایی و بی عفتی، افزود: برخی افراد سست عنصر فریب دسیسه های رسانه ای دشمن را خوردند و دچار تصمیم ها و رفتارهای هیجانی شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به پیاده سازی طرح حیازدایی آمریکا و هم دستانش در کشور، اضافه کرد: شفافیت و تبیین دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن که همان حیازدایی و تجزیه طلبی است جزء ضروریت‌های اصلی جامعه تلقی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی با اشاره به عدم همراهی اکثریت مردم با اغتشاش گران و پیاده سازان نقشه‌های دشمن در کشور، بیان کرد: مردم در آوردگاه های مختلف هوشمندانه عمل کردند و این مسیر ادامه دارد.

وی، تلقین یأس و ناامیدی درجانعه را بزرگترین آسیب دانست و افزود: دشمن تلاش می کند با القاء ناامیدی در جامعه، مردم را از نظام دلسرد کند، که با مجاهدت و فعالیت جهادگران تبیین موفق نخواهد شد.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار