کد خبر: ۶۴۵۰
با حضور عاشقان امام عصر(عج)؛ 

جشن بیعت در اردبیل برگزار شد

همزمان با سالروز آغاز ولایت و امامت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) جشن بیعت با امام عصر در اردبیل برگزار شد.
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲
 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، در مراسم جشن بیعت که با حضور محبان و عاشقان امامت و ولایت در صحن قزل باش بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار شد، محبان و عاشقان امام عصر (عج) با جشن و پایکوبی آغاز امامت و ولایت دوازدهمین اختر تابناک آسمان هدایت و امامت را جشن گرفته و این یوم بزرگ را گرامی داشتند.

در این مراسم که همراه با مولودی خوانی و برنامه‌های متنوع جشن و سرور همراه بود یکی از خطبا و روحانیون اردبیلی با تبریک نهم ربیع الاول جشن آغاز امامت و ولایت حضرت حجت (عج) گفت: بشریت امروز بیش از هر زمان دیگر منتظر ظهور قائم آل محمد است تا از ظلمت، گمراهی و فتنه‌های مختلف نجات پیدا کند.

حجت الاسلام امینی خاطر نشان کرد: در حالی امروز جشن آغاز ولایت حضرت حجت را برگزار می‌کنیم که جامعه انسانی در هیاهوی زندگی عصر معاصر منتظر ظهور است و ما نشانه‌های این ظهور را به عینه در جامعه مشاهده می‌کنیم.

وی گفت: امروز با ظلم و تعدی که جباران و ظالمان در حق انسان‌های روا می‌دارند، بشریت تشنه عدالت و ظهور آخرین ذخیره الهی است که بتواند در جامعه سرزندگی و نشاط را به عینه شاهد باشیم.

وی با برشمردن ویژگی‌های منتظران واقعی امام عصر (عج) و ضرورت اصلاح گری برای آمادگی هرچه بیشتر در این مسیر گفت: نه تنها مسلمانان بلکه سایر انسان‌های تشنه عدالت و معرفت الهی نیز منتظر ظهور هستند و ما آثار آن را امروز در زندگی بشریت به عینه مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: با تدارک مقدمات، جمهوری اسلامی ایران بهترین شایستگی را در زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت دارد و ما باید قدر نعمت‌های خودمان را در شرایط کنونی بیش از گذشته بدانیم و سعی مان بر این باشد تا فضای معنوی را برای زمینه سازی ظهور بیش از گذشته حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار نهضت، نظیر این مراسم در سایر شهرهای استان اردبیل نیز برگزار شد تا اهالی استان آغاز امامت و ولایت آخرین ذخیره الهی را جشن بگیرند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار