کد خبر: ۶۴۹۸
معاون فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

برنامه‌های «هفته وحدت» در استان بوشهر در ۱۶ محور اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام محمد قادری- معاون فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر- در جلسه قرارگاه فرهنگی این معاونت از برگزاری برنامه‌های شاخص هفته وحدت از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی در ۱۶محور در استان بوشهر خبر داد.
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

برنامه‌های هفته وحدت در استان بوشهر در ۱۶ محور اجرا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام محمد قادری - معاون فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر- در نشست قرارگاه فرهنگی این معاونت، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های این اداره کل پرداخت.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، برگزاری چهارمحفل انس با قرآن در روستا‌های جزیره شمالی، جزیره شیف و شهر‌های عسلویه و کنگان و همچنین تجلیل از کارآفرینان اهل سنت با همکاری مرکز اسلامی و منطقه دوم دریایی سپاه بوشهردرمجتمع خلیج فارس بوشهر را از برنامه‌های این مجموعه در ایام هفته وحدت عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمد قادری اظهار داشت: گردهمایی بانوان شیعه و اهل سنت با محوریت جهاد تبیین، دیدار با خانواده‌های شهدای اهل سنت در شهرستان‌های تلفیقی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و مرکز اسلامی استان از دیگر برنامه‌های در حال اجرا در سطح استان به شمار می‌آیند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهردر پایان تصریح کرد: برگزاری جشن‌های هفته وحدت در سطح استان و به ویژه شهرستان‌های عسلویه، کنگان، بوشهر و گناوه با همکاری مراکز اسلامی و همچنین برگزاری نشست مشترک تخصصی «طلایه‌داران وحدت» در مدرسه علی ابن ابی طالب (ع) کنگان با همکاری مرکز اسلامی استان  و مسابقه کتابخوانی با موضوع هفته وحدت با همکاری نهاد کتابخانه‌های استان، از دیگر برنامه‌هایی هستند که در هفته وحدت برگزار می‌شوند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار