کد خبر: ۶۵۲۴
حجت‌الاسلام و المسلمين محد قمي:

درگیر «جنگ تبلیغاتی» هستیم؛ زمان نقش آفرینی دستگاه‌های تبلیغی است

رئيس سازمان تبليغات اسلامي در مراسم تکریم و معارفه مدیران ارشد اين سازمان گفت: امروز، هنگام نقش آفرینی مؤثر دستگاه‌های تبلیغی کشور است، چرا که هم اکنون درگير «جنگ تبلیغی» و «جنگ احزاب» هستیم و باید با مجاهدت‌های شبانه روزی، گام‌های رو به جلویی را تا رسیدن به موفقیت برداریم.
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

به گزارش پایگاه خبری نهضت: صبح دوشنبه هیجدهم مهر۱۴۰۱ مراسم معارفه «معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی» و«دستیار ویژه و مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی» در سالن اجتماعات شهید شیرازی سازمان در حالی برگزار شد که در این مراسم، حجت‌الاسلام  والمسلمين محمد قمی - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی- ضمن تقدیر از زحمات دو مدیر قبلی گفت: کسانی که مسئولیت را پذیرفته‌اند، بايد خودشان را برای یک دوره سنگین نبرد و پیکار آماده سازند.

بنابراین گزارش، در این مراسم که باحضور حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی - قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس دارالقرآن کریم -  حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری - معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان - و جمعی از مدیران فرهنگی و همکاران سازمان برگزار شد، حجت الاسلام محمد قمی با اشاره به اتفاقات و حوادث روزهای اخیرگفت: امروز شاهد جنگ بزرگی هستیم که بخش مفصل‌ترآن در فضای مجازی در جریان است ، بی‌شک، اراده قاطع و نیرومندی آن سوی دنیا در پی صدمه زدن به این جامعه از مسیر فرهنگ، سبک زندگی، فضای مجازی و جنگ تبلیغاتی است.

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه اکنون درعرصه جنگ فرهنگی و تبلیغی قرار داریم افزود: اگر دراین نبرد، آنگونه که انتظار می‌رود، انجام وظیفه نکنیم، بی‌شک، به رسالت‌های ذاتی و تاریخی خود عمل نکرده‌ایم ، عزیزانی که امروز حسب ظاهر مسئولیتی را تحویل داده‌اند، کماکان باید در این مسیر کمک کنند و کسانی هم که مسئولیتی را پذیرفته اند، بايد خودشان را برای یک دوره سنگین نبرد و پیکار آماده سازند.

رئيس سازمان تبليغات اسلامي با اشاره به مجاهدت‌های محمد روح الامینی - معاون سابق توسعه مدیریت و پشتیبانی و مهرداد باقری - مدیرکل سابق حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی- افزود: مجاهدت، اخلاص، جدیت، انضباط و صفا  از ويژگي‌هاي بارز معاون مدیريت و پشتیبانی و مدیرکل سابق حوزه ریاست اين سازمان بود واز زحمات آنها تشکر می‌کنم  همچنين اگر شاهد چنین مجاهدت‌هایی نباشیم حتماً نمی‌توانیم این بار سنگین را به دوش بکشیم.

عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي  در ادامه اذعان داشت: اگر می‌خواهیم با قایق‌های تندرو به مواجهه با ناو‌های هواپیمابر برویم، باید توان خود را اضافه کنیم تا شاهد تحقق پیروزی جریان حق واراده الهی باشیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: حجم آتش دشمن در نبرد فرهنگی بسيار زیاد است لذا ما باید با مجاهدت‌های شبانه روزی، گام‌های رو به جلویی را تا رسیدن به موفقیت برداریم.

وی با بیان اینکه کار سخت و سنگینی در پیش رو داریم و امیدواریم بتوانیم در این نبرد، گامی رو به جلو برداریم عنوان داشت: امروز، هنگام نقش آفرینی مؤثر دستگاه‌های تبلیغی کشور است، چرا که هم اکنون درگير «جنگ تبلیغی» و «جنگ احزاب» هستیم.

حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، نیز در این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات معاون سابق توسعه مدیریت و پیشتیبانی و مدیر کل سابق حوزه ریاست، برای مدیران جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدواریم با نقش آفرینی مدیران جدید، شاهد رشد و تعالی فعالیت‌های سازمان تبلیغات باشیم.

وی با اشاره به خدمات محمد روح الامینی و مهرداد باقری تصريح كرد: بنده به رسم ادب، از سوی یکایک جامعه تبلیغی، مدیران، همکاران و مرتبطین سازمان تبلیغات اسلامی که بخش‌های عظیمی از مردم را شامل می‌شوند، از زحمات شما تشکرمی‌کنم و برای دو برادری که وارد این جمع شده‌اند که الحمدالله صاحب اندیشه و دارای پیشینه هم هستند، آرزوی توفیق دارم و نهایت همکاری را با این دو عزیز خواهیم داشت.

در ادامه مراسم، محمد روح الامینی، معاون سابق توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی، نیز با تشکر از اعتماد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی چهار سال فعالیت ، از همراهی تمام همکاران خود قدردانی کرد.

وی با اشاره به آشنایی خود با محمد مهدی نراقیان- معاون جدید توسعه مدیریت و پشتیبانی- گفت: آشنایی بنده با ایشان به ۱۲سال قبل برمی‌گردد و من ایشان را فردی متدین، متعهد و متخصص می‌دانم و امیدوارم کم و کاستی‌های این حوزه را سرو سامان ببخشند و موفق باشند.

فعالیت در سازمان تبلیغات اسلامی ، فعالیت دردستگاه امام حسین (ع) است

محمد مهدی نراقیان - معاون جدید توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی-  فعالیت درسازمان تبلیغات اسلامی را همچون فعالیت در دستگاه امام حسین (ع) دانست و بيان داشت: کار در سازمان تبلیغات اسلامی، برای من حکم جهاد دارد و امیدوارم با همکاری و حمایت تمام همکاران، شاهد گام‌های رو به جلویی باشیم.

در ادامه ، مهرداد باقری، - مدیر کل سابق حوزه ریاست - ضمن تشکر از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و همکاران خود، برای امین رضا لطفعلی زاده - دستیار ویژه و مدیر کل جدید حوزه ریاست- آرزوی توفیق کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، فهم عمیقی نسبت به فرمایشات حکیمانه رهبری دارند

امین رضا لطفعلی زاده، دستیار ویژه و مدیر کل جدید حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی-، ضمن تشکرازاعتماد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: مسئولیت حوزه ریاست، مسئولیت سخت وسنگینی است و بسیار خرسندم که در جمع خانواده سازمان تبلیغات هستم.

وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده سازمان تبلیغات اسلامی و حجت‌الاسلام و المسلمین قمی افزود: به نظرم حضورایشان در جایگاه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی که فهم عمیقی نسبت به فرمایشات حکیمانه رهبر فرزانه دارند و از سوی دیگر نیز با اقبال عمومی روبه‌رو هستند؛ لطف الهی محسوب می‌شود.

دستیار ویژه و مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: طی چند ماهی که در خدمت سازمان تبلیغات اسلامی بوده‌ام، شاهد اين اتفاق بودم  كه تا چه حد اين سازمان  به واسطه حضور حجت‌الاسلام  والمسلمين قمی برجسته‌تر شده است و درخواست‌های متعدد برای همراهی و همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی را در کمتر جایی مشاهده كرده‌ام.

لطفعلی زاده یاد آورشد: اگر چه سطح ارتباط گیری سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه ارتباط‌های مردمی، هیئات مذهبی و حلقه‌های میانی افزوده شده است، اما این اخبار در بیرون شنیده نمی‌شوند و با توجه به اینکه حوزه روابط عمومی زیر نظر حوزه ریاست قرار گرفته است، امیدوارم با همکاری  نیرو‌های حاضر و نخبگانی که با سازمان تبلیغات اسلامی سروکار دارند؛ فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی به‌خوبی در جامعه منعکس شود و شاهد ایجاد امید در جامعه و خصوصا در میان نیرو‌های مذهبی و حزب اللهی باشیم.

در پایان اين مراسم توسط حجج اسلام محمد قمی، روح الله حریزاوی و ناصر شکریان  از مدیران سابق تجلیل و احکام دو مدیر جدید قرائت و اعطاء شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار