فراخوان حمایت از تولید "فیلم مستند" در حوزه هنری آذربایجان­ شرقی

واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان آذربایجان­ شرقی از فیلمسازان و فیلمنامه­ نویسان جوان دعوت می­ نماید تا طرح ­های بدیع، ایده­ های خلاقانه و مطالبه­ محور خود را برای تولید در قالب فیلم مستند ارائه نمایند
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

به گزارش پایگاه خبری نهضت، «هادی ولی­پور قره­ قیه»، مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری استان آذربایجان­ شرقی با اشاره به ملی بودن طرح حمایت از این تولیدات گفت: اولویت‌های حمایت بر اساس سند زیست­ بوم و نقشه تحول حوزه هنری آذربایجان شرقی شامل تولید فیلم مستند بر اساس زیست بوم فرهنگی آذربایجان با رویکرد وقایع، اشخاص، اماکن و هویت دینی و انقلابی آن نیز تولید فیلم مستند با کلان موضوع «آذربایجان پیشرو در انقلاب» و در محورهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، جهاد و پیشرفت، محور مقاومت، سلامت می باشد.

ولیپور اشاره کرد: محدودیتی برای تعداد آثار تولیدی در این فراخوان وجود ندارد و ملاک انتخاب، بر حمایت، پژوهش ­محوری، هدفمندی، مخاطب ­محوری و مطالبه­ گر بودن آثار است.

وی افزود: با توجه به جنبه­ حمایتی این طرح ملی، ارسال طرح برای تمام سنین آزاد است ولی اولویت با جوانان زیر سی وپنج سال خواهد بود و جوانان دغدغه­ مندی نیز که نیاز به آموزش عملی داشته باشند، همزمان با دوره تولید اثر تحت آموزش قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: لازم است طرح ارسالی از سوی هنرمندان، مشتمل بر موضوع، ضرورت تولید، فیلمنامه و برآورد کلی مالی و زمانی اثر باشد.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد هنرهای تصویری حوزه هنری آذربایجان­ شرقی با شماره 35552557  داخلی 27 تماس حاصل کرده و یا به­ صورت حضوری به آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی(ره)، مابین چهارراه شریعتی و مصلی امام(ره)، طبقه دوم پردیس فرهنگی سینمایی قدس مراجعه نمایند.

فراخوان حمایت از تولید

اخبار مرتبط
ارسال نظر