کد خبر: ۶۵۵۹

اعلام برنامه های تجمع «بانوان تاریخ ساز ایران قوی» در اردبیل

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری تجمع بانوان تاریخ ساز ایران قوی در استان اردبیل خبر داد.
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۳

به گزارش پایگاه خبری نهضت، سارا حقی در گفتگو با خبرنگار نهضت در سخنانی از حرکت مردمی بانوان در دفاع از حریم حجاب و عفاف در مناطق مختلف استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: تجمع سراسری «بانوان تاریخ ساز ایران قوی» همزمان با سراسر کشور در اردبیل و شهرستان های تابعه روز چهارشنبه 20  مهر ساعت 10 صبح برگزار می شود.

وی به محل برگزاری این تجمع اشاره کرد و گفت: در اردبیل میدان عالی قاپو، در پارس آباد مزار شهدای گمنام، در خلخال میدان آزادی، در مشگین شهر میدان آزادی، در بیله سوار میدان شهید سردار سلیمانی، در گیوی میدان شهرداری، در گرمی مقابل مسجد جامع، در نیر میدان نماز، در سرعین میدان گاومیش گلی، در انگوت گلزار شهدای گمنام، در اصلاندوز میدان نماز و در نمین مقابل مسجد جامع برای برگزار تجمع بانوان در دفاع از حجاب و عفاف در نظر گرفته شده است.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: در اعتراض به اغتشاشات اخیر، بانوان هیاتی و قرآنی، زنان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگ دینی، اعضای نهضت پیشرفت بانوان، مبلغات، بانوان طلبه، دانشجویان، اساتید دانشگاه و اقشار مختلف بانوان در سراسر استان اردبیل با حضور در تجمع سراسری حمایت خود را از نیروهای امنیتی و انتظامی و نیز حریم حجاب و عفاف و ارزش های دینی اعلام می کنند.

حقی افزود: بانوان انقلابی، شهید پرور، خداجو  و محجبه اردبیل در دفاع از ارزش های والای اسلامی و الهی و دفاع از حریم عفاف و حجاب در این تجمع شرکت می کنند تا ثابت کنند که علیرغم ادعا و تبلیغات  واهی معاندین، اکثریت زنان جامعه  را بانوان محجبه، متعهد، انقلابی و ولایت مدار تشکیل می دهند.

حقی به برنامه های تجمع بانوان در دفاع از حجاب اشاره کرد و گفت: سخنرانی، پخش سرود و سردادن شعارهایی با مضامین محکومیت اغتشاشات، حمایت از ولایت فقیه و حجاب و عفاف از برنامه های این تجمع است.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار