کد خبر: ۶۵۸۲
با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

اختتامیه «نخستین کنگره شعر وحدت اسلامی» در تالار وحدت برگزار می‌شود

اختتامیه «نخستین کنگره شعر وحدت اسلامی» با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و دکتر غلامعلی حداد عادل در تالار وحدت برگزار می‌شود.
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶

اختتامیه «نخستین کنگره شعر وحدت اسلامی» در تالار وحدت برگزار می‌شود


به گزارش پایگاه خبری نهضت، اختتامیه «نخستین کنگره شعر وحدت اسلامی» با حضور دکتر محمد باقرقالیباف - رئیس مجلس شورای اسلامی -، دکتر محمد مهدی اسماعیلی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی -، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی - و دکتر غلامعلی حداد عادل و جمعی از شاعران و اهالی شعر و ادب در تالار وحدت برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه این کنگره که به همت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود ساعت ۱۵ تا ۱۸ روز یک شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ است که در این مراسم علاوه براعلام برندگان و اهدای جوایز از یک خانواده شهید نیز تجلیلی بعمل خواهد آمد.

هدف از برگزاری نخستین کنگره شعر وحدت اسلامی، «گسترش فرهنگ وحدت اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های هنرو ادب» اعلام شده و فراخوان آن نیز از اول شهریور تا اول مهر ۱۴۰۱ بوده که به دلیل استقبال تا ۱۵ مهر تمدید شد.

در این کنگره قریب ۷۰۰ شاعراهل سنت و تشیع از استان‌های مختلف کشور با ارسال اشعار فاخر در قالب‌های مختلف حضور فعالی داشته اند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار