کد خبر: ۶۶۲۳
امام جمعه اهل سنت بندرعباس:

اخلاق و وحدت دو بال عبور از تنش‌ها و اختلافات هستند

امام جمعه اهل سنت بندرعباس در همایش استانی «وحدت ضامن امنیت» که در هرمزگان برگزار شدتأکید کرد دو بال اخلاق و وحدت ما را از تنش‌ها و اختلافات دور می‌کند و به جامعه اسلامی حیات می‌بخشد.
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹

 

اخلاق و وحدت دو بال عبور از تنش‌ها و اختلافات هستند
به گزارش نهضت به نقل از روابط عمومی استان هرمزگان، شیخ یوسف جمالی، امام جمعه اهل سنت بندرعباس،  در همایش استانی «وحدت ضامن امنیت» که در هرمزگان برگزار شد، پیامبر اسلام(ص) را رحمتی برای همه جهانیان دانست و اظهار کرد: یکی از مصادیق رحمت در هنگام قدرت، ظفر و پیروزی در میدان جنگ است، در این مصداق قدرت روحی بسیار بالا را می‌طلبد که هم اسیر را آزاد کند و از طرفی برای او دعا کند که به سوی اسلام روی آورد.

وی با اشاره به اینکه در طول زندگی پیامبر اسلام(ص) فشارهای سخت، مهاجرت، تهمت و ... مشرکین سبب نشد ایشان به دنبال انتقام یا سرزنش باشند بلکه با رحمت با آن‌ها برخورد کردند، افزود: هیچ مانعی در برابر ایمان راسخ رسول خدا(ص) ایشان را از هدف متعالی نمی‌توانست دور کند. ما امت پیامبر اسلام(ص) با رفتار و اخلاق خود باید به همه نشان دهیم که تعالیم رسول خدا(ص) به عنوان بهترین الگو و اسوه در زندگی‌های ما جاری است.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس با تأکید بر اینکه دو بال اخلاق و وحدت ما را از تنش‌ها و اختلافات دور می‌کند و به جامعه اسلامی حیات می‌بخشد، یادآور شد: با سرلوحه قرار دادن رفتار پیامبر عظیم‌الشأن(ص) دشمنی دشمنان اسلام را نقشه بر آب کنیم.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار