رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهر جدید سهند منصوب شد

حجت الاسلام و المسلمین حیدر مسن کر به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهر جدید سهند منصوب و از خدمات حجت الاسلام و المسلمین هادی نقیان قدردانی شد.
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، با برگزاری مراسم تکریم و معارفه در شهر جدید سهند و باحضور مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین حیدر مسن کر به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهر جدید سهند منصوب و از خدمات حجت الاسلام و المسلمین هادی نقیان قدردانی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در این آیین با تاکید بر ضرورت توجه به برگزاری منظم جلسات هیات اندیشه ورز شهر جدید سهند گفت: شهر سهند باتوجه به جمعیت بالایی که در خود جای داده است، پتانسیل ها و ظرفیت های بالایی داشته که باید در برگزاری برنامه های فرهنگی، مذهبی و تبلیغی اهتمام بیشتری صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود حسینی با تاکید بر حمایت از فعالیت های بانوان گفت: جهاد تبیین وظیفه اصلی سازمان تبلیغات اسلامی در مقطع فعلی است.

وی سپس درخصوص برگزاری برنامه های مختلف در هفته وحدت در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: مبلغان در هفته وحدت با حضور در روستاها و مناطق شهری، محورهای وحدت مسلمانان و لزوم عمل به این امر را برای مردم تبیین و تشریح می کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار