کد خبر: ۶۹۸۸
مسؤول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز خبرداد:

شبکه «حرف آورد» گوش شنوای دل‌گویه با شهدای دانش آموز شاهچراغ می‌شود

لیلا اکبری گفت: در پی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و شهادت مظلومانه سه تن از شهدای دانش آموزی شبکه حرف آورد در نظر دارد دل گویه‌های شما عزیزان را با شهداء دانش آموز از طریق شبکه های مجازی خود، اشتراک گذاری خواهد شد.
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

به گزارش پايگاه خبري نهضت، لیلا اکبری، مسؤول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز، در گفت‌وگو با نهضت البرز، ضمن ادای احترام به شهدای شاهچراغ و محکومیت این حرکت تروریستی، گفت: خون شهدا، آگاهی بخش است و شهادت مظلومانه شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بهترین موضوع برای جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه این اقدام اشتباهی از سوی دشمن بود چرا که ماهیت واقعی خود را به نمایش گذاشت، ادامه داد: این حادثه چهره مخالفان و دشمنان ملت و نظام و اسلام را آشکار کرد.

این مقام مسؤول بیان کرد: در پی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و شهادت مظلومانه سه تن از شهدای دانش آموزی، شبکه حرف آورد در نظر دارد برنامه ویژه ای تدارک ببیند.

اکبری اضافه کرد: در این میان دل گویه ها با شهداء دانش آموز از طریق شبکه‌های مجازی خود، اشتراک گذاری خواهد شد.

مسؤول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز یادآور شد: خواهشمندیم متقاضیان جهت ارسال آثار خود از طریق پیام رسان ایتا https://eitaa.com/harfavardalborz  اقدام کنند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار