کد خبر: ۷۰۰۶
به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی؛

تجمع هیات مذهبی اراک در محکوميت حمله ترويستي به حرم شاهچراغ (ع)

مردم مومن و انقلابی اراک با حضور گسترده در تجمع‌های اعتراضی، نسبت به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ ع و آشوب‌های اخیر واکنش نشان دادند.
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰

تجمع اعتراضی هیات مذهبی اراک در محکوم کردن حادثه تروریستی تکفیری حرم شاهچراغ (ع)به گزارش پایگاه خبری نهضت، تجمع هیات مذهبی اراک در محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ و اقدامات اخیرآشوبگران به مدت هفت شب با حضورهیات مذهبی و مردم، در نقاط مختلف اراک برگزار میشود.
حجت الاسلام عالی سخنران این مراسم در مسجد سیدالشهداء اراک ضمن تجلیل از نیرو‌های نظامی و امنیتی گفت: ازحضورحماسی هیات مذهبی در این راهپیمایی اعتراضی تشکر می‌کنم، زیرا مردم ولایتمدارایران تهدید‌ها وبلا‌ها را به فرصت تبدیل می‌کنند.
اودر ادامه افزود: پروژه جنگ ۳۰ ساله غرب برای جهان اسلام توسط داعش با اهدافی مانند غارت بیشتر منابع انرژی منطقه، فروش بیشتر اسلحه، تجزیه کشور‌های منطقه و تبدیل آن‌ها به کشور‌های ضعیف و ضعیف‌تر، ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل و تبدیل آن به قدرت اول منطقه و در نهایت معرفی اسلام به عنوان دینی وحشی و جلوگیری از گرایش به اسلام در جهان بود که نقشه هایشان نقش برآب شد.
حجت الاسلام عالی تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم در زمانی طعنه‌های فراوان می‌شنیدند، اما برای مقابله با این نقشه‌های شوم دشمنان،   قدم برداشتند و تهدید را به فرصت تبدیل کردند، زیرا ایران تبدیل به قدرت اول منطقه و اسرائیل در چارچوب‌های خودش محصور شد. این ثمره بندگی کردن حاج قاسم و مدافعان حرم در شرایط بلا بود.
وی اضافه کرد: الان در مراحل نهایی یکی ازفتنه‌ها هستیم که یک جنگ ترکیبی تمام عیار است. جنگ ترکیبی یعنی دشمن با هر چه که بتواند ضربه می‌زند. در این جنگ تقسیم کار می‌شود. کار سیاسی با یک عده است و کار رسانه‌ای را هم اشخاص دیگری عهده دار می‌شوند، حمایت مالی و سایر امورهم تقسیم شده است.
حجت الاسلام عالی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حوادث اخیر، اولین تکلیف ما، ایستادن پای ولایت است. هنر یک مومن این است که در بلا از ولایت جدا نشود. دومین تکلیف هم جهاد تبیین است که باید با تشریح دستاورد‌های انقلاب و همت مضاعف مدیران و مسئولان در جهت رفع مشکلات، قدم‌های موثری برداشته شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار