کد خبر: ۷۰۴۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل؛

13 آبان نماد انزجار ملت ایران از استکبار جهانی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: یوم الله ۱۳ آبان سند مقاومت ، پایداری و نماد استکبارستیزی ملت ایران است.
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

به  گزارش پايگاه خبري نهضت، حجت‌الاسلام حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده  با گرامی داشت روز ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، این روز را نماد پایداری در برابر استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: سیزده آبان که در مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به‌ویژه استکبار جهانی ریشه دارد، نشانه آن است که این قشر آگاه و متعهد، در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی، چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.
تبیین واقعیت‌ها و تولید محتوا باید در اولویت فعالیت‌های فرهنگی قرار گیرد
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه این ایام بهترین فرصت برای بازگویی وقایع و دسیسه‌های دشمنان است، اظهار داشت: امروز عملیات روانی دشمن بسیار پررنگ بوده و متاسفانه برخی‌ها نیز گرفتار هجمه رسانه‌ای شده‌اند، تولید محتوا و استفاده بیشتر از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها در این شرایط ضروری است.
حجت الاسلام جعفرزاده با بیان اینکه همه دستگاه‌ها بر اساس قانون موظف هستند بخشی از اعتبارات خود را به تولیدات فرهنگی اختصاص دهند، گفت: ۳۶ هزار دانش‌آموز در کشور به شهادت رسیده، اما آنچنان که باید و شاید نتوانسته‌ایم کاری کنیم که در جامعه کنونی دانش‌آموزان این عزیزان را الگوی خود قرار دهند.
وی تاکید کرد: روز سیزدهم آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند.
جنگ ادراکی و ترکیبی را با جهاد تبیین شکست می‌دهیم 
مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به اتفاقات اخیر، برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان امسال را مهم‌تر از سال‌های گذشته دانست و اظهار داشت: نظام سلطه جنگ ادراکی و ترکیبی را علیه کشور آغاز کرده و بعد از یک ماه تلاش فراوان، خوشبختانه توطئه‌های آنان با شکست مواجه شد.
حجت الاسلام جعفراده با بیان اینکه مراسم ۱۳ آبان امسال از اهمیت مضاعفی برخوردار است، گفت: امیدوارم امسال برنامه باشکوه‌تری نسبت به سالیان گذشته در استان اردبیل داشته باشیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار