معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقي:

فعاليت‌ تبلیغات اسلامی آذربايجان شرقي در عرصه مقابله نحله‌های انحرافی؛ ارزشمند است

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی از افزایش فعالیت نحله‌های انحرافی در برخی روستاها و شهرهای کوچک آذربایجان شرقی خبر داد؛ وي فعاليت‌هاي اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ایجاد مرکز مشاوره معنوی تبریز و مبارزه با فرقه‌هاي انحرافي را ارزشمند برشمرد.
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷

 

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقي از اداره کل تبلیغات اسلامی استان تقدير كرد

به گزارش پایگاه خبری نهضت، تراب محمدی،معاون سیاسی استاندار آذربایجان در آیین افتتاح مرکز مشاوره معنوی تبریز که با حضور حجت‌الاسلام  سیفایی مدیرکل فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: فرق مختلف انحرافی با رويكرد نابودكردن انديشه اسلام ناب محمدی؛ توسط سرویس‌های مختلف جاسوسی، گسترش  يافته و فعاليت مي‌كنند.

وی با بیان اینکه اين فرق با توليد محتوا در فضای مجازی تبلیغات  گسترده‌اي عليه اسلام ناب انجام مي‌دهند، ادامه داد: متأسفانه در روستاها و برخی مناطق شهری استان، شاهد افزایش فعالیت اين فرقه‌ها هستیم.

محمدی گفت: باید عوامل گرایش افراد به سمت فرقه‌های انحرافی شناسایی شوند، البته سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه گام‌های ارزشمند و اثرگذاري برداشته است كه جای قدردانی دارد اما باید همچنان این فعالیت‌ها تداوم داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه کلینیک فرق درمانی و مرکز مشاوره معنوی تبریز مكاني مناسب و امن برای افرادی است که در معرض هجمه‌هاي رسانه‌اي دشمنان قرار دارند اظهارداشت: استان  آذربايجان شرقي به چنين مركزي احتياج داشت همچنين این مرکز باید به عنوان الگويي براي مقابله با هجمه‌هاي فرهنگي و تبليغي دشمنان در شمال غرب کشور، مطرح باشد.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی در پايان سخنان خود خاطرنشان كرد: اسلام اصیل باید توسط روحانيان و مبلغاني كه فضاي رسانه و مسائل روز را به خوبي مي‌شناسند به جوانان و نوجوانان آموزش داده شود لذا فعاليت روحانیون در این عرصه، ضروری است.

حجت الاسلام  سیدمحمود حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در  ادامه اين مراسم  گفت:  خدمات  ارزشمندي درمرکز مشاوره معنوی تبریز به افراد درگیر و خانواده‌هایشان ارائه می‌شود همچنين این مرکز ملجاء امنی برای افرادی است که درگیر این فرقه‌ها شده‌اند و یا خانواده‌هایشان نیاز به مشاوره دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در بحث فرقه درمانی تاکید کرد و گفت: در این مرکز ازظرفيت و دانش تمام افراد و صاحب نظران، کارشناسان فرق و ادیان استفاده خواهد شد چراکه متأسفانه در آذربایجان شرقی فرقه‌های گوناگوني فعاليت داشته و باید برای حل این مشکل گروه‌های مختلف پای کار بیایند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار