کد خبر: ۷۱۹۹
رئیس اداره تبلیغات اسلامی عسلویه:

کارگاه‌های آموزشی نظام ولایی ویژه معلمان عسلویه برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام کشتکار در نشست هم‌اندیشی با رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه از برگزاری «کارگاه‌های آموزشی نظام ولایی» ویژه معلمان این شهرستان خبر داد.
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷

 به گزارش پايگاه خبري نهضت، در راستای تقویت همکاری در زمینه‌های فرهنگی و قرآنی، نشست هم‌اندیشی حجت‌الاسلام مهدی کشتکار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی عسلویه با محمد بیدخونی رئیس اداره آموزش و پرورش این شهرستان 22 آبان 1401 در اداره آموزش و پرورش عسلویه برگزار شد.

حجت‌الاسلام کشتکار در این نشست ضمن اعلام آمادگی تبلیغات اسلامی عسلویه برای همکاری با آموزش و پرورش در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی به بیان موضوع اعزام مبلغ و مبلغات جهت اقامه نماز و اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی به مدارس پرداخت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی عسلویه در این نشست برگزاری دوره‌های سبک زندگی اسلامی، جشن‌های تکلیف، کارگاه‌های آموزشی نظام ولایی برای معلمین و برگزاری جشن تکلیف را از جمله برنامه‌های فرهنگی در سطح مدارس عنوان کرد.

بیدخونی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه در بخش دیگری از این نشست در سخنانی با استقبال از برگزاری چنین طرح‌هایی، اجرای برنامه های فرهنگی در مدارس را زمینه‌ساز تقویت بعد اعتقادی دانش‌آموزان عنوان کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار