کد خبر: ۷۳۴۶
فرمانده مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد:

بسیج باید خود را به سلاح تبیین مسلح و عملیات تهاجمی در اين حوزه را ساماندهی کند

حجت الاسلام مسعود صفی یاری فرمانده مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی در «نشست ارکان و فرماندهان مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی» گفت: بسیج باید خود را به سلاح تبیین مسلح كرده و آرایش تبیینی بگیرد همچنين باید عملیات تهاجمی در حوزه تبیین را نیز ساماندهی کند.
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

حضور فعال بسیجیان با تبعیت از رهبری در جنگ روایت‌ها


به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام مسعود صفی یاری، فرمانده مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی در «نشست ارکان و فرماندهان مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی» ضمن گرامی داشت هفته بسیج با بیان اینکه افتخار بسیج و بسیجی این است که سرباز ولایت است و سرباز ولایت باید همواره گوش به فرمان رهبری و فرمانده کل قوا باشد اظهار داشت: بسیج نه تنها باید خود را به سلاح تبیین مسلح کرده و آرایش تبیینی بگیرد بلکه باید عملیات تهاجمی در حوزه تبیین را نیز ساماندهی کند.

وی ادامه داد: الگوی ما الگوی دفاع مقدس است. همچنانکه در هشت سال دفاع مقدس، بسیج مستضعفین در رکاب، ولی فقیه و امام و مقتدای خود جانانه ایستاد و در برابر جبهه‌ای به وسعت همه دنیا همانند کوه مقاومت کرد و هشت سال دفاع مقدس را با عزت و سربلندی به سرانجام رساند؛ امروز نیز، باید در جنگ نرم و در نبرد رسانه‌ای و جنگ روایت‌ها؛ با تبعیت محض از رهبر فرزانه انقلاب، حضور فعال و مؤثر داشته باشد.

فرمانده مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به کلامی ازحضرت امیرالمؤمنین علی ابن ابی طالب علیه السلام افزود: تنها نسخه شفا بخش و مؤثر در فتنه‌های نرم «بصیرت افزایی» و «تبیین» در عرصه‌ها و سطوح مختلف است.

حجه الاسلام صفی یاری تصریح کرد: امروز بیش از پیش حکمت اصرار مقام معظم رهبری و تاکیدات چند ساله ایشان در خصوص ضرورت بصیرت و تبیین روشن شده است و برخی از مشکلات و حوادث موجود، ناشی از جدی نگرفتن این راهبرد بزرگ است.

فرمانده مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی در پایان  خاطرنشان كرد: لبیک عملی به فرمان و جهاد تبیین رهبری؛ حضور فراگیر و عمیق بسیج در میدان و به مدد راهبرد تبیین مؤثر است و در این راستا مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی در کلیه برنامه‌ها و طرح‌ها، رویکرد و پیوست تبیینی را به طور جدی ، پیگیری خواهد کرد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار