کد خبر: ۷۳۶۹
عضو شورای عالی حوزه خراسان:

گفتگو با جوانان بهترین راه برون رفت از مشکلات اخیر است

عضو شورای عالی حوزه خراسان گفت: دشمن با استفاده از رسانه های جعلی ذهن برخی از جوانان ما را به اسارت برده است که تنها راه حل این موضوع صمیمت و سپس گفتگو با مردم است.
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد نظافت یزدی، عضور شورای عالی حوزه علمیه خراسان در نشست بصیرتی طلاب و روحانیون خراسان شمالی اظهار کرد: گرچه نمی‌توان مشکلات فعلی کشور را نادیده گرفت؛ اما به نظر می‌رسد کار جهادی و گفتگو با مردم با نگاه روشنگری، به مثابه تنها راه حل برون‌رفت از مشکلات اخیر کشور است.

وی در ادامه بیان کرد: نه تنها روحانیون، بلکه تمام بسیجیان و دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی باید نهضت ارتباط راه بیندازند تا سوء تفاهمات رفع شود، زیرا با وجود سو تفاهم این ماجراها حل نمی‌شود.

عضو شورای عالی حوزه خراسان شنیدن سخنان مردم در گفتگوهای چند نفره را مفید دانست و گفت: روحانیون همانند مقام معظم رهبری به بسیاری از اتفاقات اعتراض دارند؛ اما باید سو تفاهم‌ها رفع شود تا مردم بدانند مظلوم کیست.

وی افزود: اعتراض به کمبود ها و نواقص حق  مردم است و باید با استفاده از تبیین گری مسیر درست را به آنها نشان داد تا خدشه ای به مملکت و نظام اسلامی وارد نشود.

حجت الاسلام و المسلمین نظافت روحانیون را به صبوری توصیه کرد و گفت: باید طلاب بدی‌ها را با خوبی جبران کنند تا دشمنان هم به دوست تبدیل شوند.

عضو شورای عالی حوزه خراسان تصریح کرد: دشمن فکر و ذهن برخی از جوانان ما را به اسارت برده است که تنها راه حل موضوع صمیمت و سپس گفتگو است.

وی بیان داشت: اینکه نظام با مشکلاتی مانند معیشت و اقتصاد همراه است را باید پذیرفت و لازم است مدیران  به فکر راه حل و چاره برای بهتر شدن وضعیت باشند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار