کد خبر: ۷۴۳۶
معاون فرهنگي سازمان تبلیغات اسلامی:

مشاركت مردم لازمه ترویج مکتب شهيد سلیمانی است

حجت‌الاسلام عزت زماني با اشاره به لزوم توجه به فرهنگ مقاومت گفت: ترویج مکتب شهيد سلیمانی با مشارکت مردم از اهم فعاليت‌هاي سازمان تبليغات اسلامي به‌شمار مي‌رود.
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

 

ترویج مکتب سلیمانی با مشارکت مردم در دستور کار قرار دارد

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در نشست ستادهای مردمی ترویج مکتب سلیمانی كه به همت اداره كل تبليغات اسلامي کرمان برگزار شد اظهارداشت: جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف باید در دستور کار قرار گیرد و مردم نسبت به ارزش‌ها و داشته‌های فرهنگی و اجتماعی آگاه شوند.

وی بیان کرد: دشمن در صدد است با نفوذ در جامعه به داشته‌های فرهنگی و اجتماعی کشور ضربه بزند و در این میان نقش نخبگان برای آگاه سازی جامعه بسیار ضروری است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: ترویج مکتب سلیمانی یکی از اقداماتی است که با مشارکت مردم در دستور کار سازمان تبليغات اسلامي قرار دارد همچنين امروز شاهد هستیم که فرهنگ مقاومت با سرعت و قدرت در کشورهای منطقه در حال افزایش است و نقش محوری این فرهنگ قابل توجه است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: دشمن امروز متوجه شده كه خون و مكتب شهید سلیمانی  برای جهان استکبار بسيار خطرناک‌تر از زماني است كه هنوز سردار شهيد نشده بود  به همین دلیل از مکتب سلیمانی به شدت واهمه دارد و برای توقف آن دست به هر کاری می‌زند.

وی در پايان سخنان خود خاطرنشان کرد: ترويج فرهنگ مکتب سلیمانی بايد به دست مردم انجام شده و به نسل‌هاي بعد منتقل شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار