کد خبر: ۷۶۲
مدیرعامل بنیاد هدایت:

طرح «امام محله» نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد

حجت‌الاسلام ناصر میرمحمدیان، «مدیرعامل بنیاد هدایت»، حضور و مشارکت روحانیون در طرح امام محله را موجب شناسایی و کاهش بسیاری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی دانست.
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام ناصر میرمحمدیان، «مدیرعامل بنیاد هدایت» در نشست «هم‌اندیشی راهیان و شریکه الامام مازندران» که در مجتمع فرهنگی کوثر بابلسر برگزار شد، با اشاره به اهمیت مسجد در تحکیم بنیان خانواده‌ها و انقلاب گفت: خانواده‌ها در صحنه انقلاب از اهمیت بالایی برخوردار بوده و طرح «شریکه الامام» توانمندسازی همسران روحانیون در کمک به امر تبلیغ مؤثر در جامعه است.

مدیرعامل بنیاد هدایت جایگاه امروز دین را مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های علمی عالمان بزرگ دینی و روحانیون دانست و تصریح کرد: جامعه روحانیون باوجود همه سختی‌ها و مشکلات، باقدرت به وظیفه و رسالت خود عمل کرده و در این راه به موفقیت‌های بسیاری دست‌یافته است.

حجت‌الاسلام ناصر میرمحمدیان به تلاش دشمن در جهت تضعیف جایگاه روحانیون در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور پررنگ روحانیون در جامعه خنثی‌کننده بسیاری توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان علیه دین و ارزش‌های الهی است و به طور حتم تقویت حضور و مشارکت روحانیون در برنامه‌های دینی و فرهنگی، آثار و برکات مطلوبی را برای جامعه اسلامی در پی خواهد داشت.

وی در ادامه سخنان خود طرح «شریکة الامام» ویژه همسران امامان محله اشاره کرد و گفت: در این طرح امام محله و همسرشان برای رفع مشکلات محله و ارتقاء فرهنگ منطقه فعالیت می‌کنند که به طور حتم آثار و برکات بسیاری را در پی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام میرمحمدیان در پایان با اشاره به این که تجربه نشان داده حضور روحانیون در هر عرصه‌ای با توفیقات بسیاری همراه بوده است، خاطرنشان کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی در قالب طرح امام محله اقدام بسیار ارزشمندی است که با استقبال مناسبی از سوی مردم مواجه شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار