کد خبر: ۷۶۳
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی:

برنامه‌های سازمان تبلیغات از رویکرد معرفتی به تربیتی توسعه پیدا کند

حجت‌الاسلام حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برای پیشبرد اهداف برنامه‌های سازمان تبلیغات، باید از رویکرد معرفتی برنامه‌ها به سمت رویکرد تربیتی حرکت کنیم.
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام حریزاوی، قائم‌مقام سازمان تبلیغات در سفر به اراک ضمن دیدار با کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی و هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی و فرهنگی استان مرکزی گفت: برای پیشبرد اهداف برنامه‌های سازمان تبلیغات، باید از رویکرد معرفتی برنامه‌ها به سمت رویکرد تربیتی حرکت کنیم و هسته‌های مذاکره و مباحثه علمی تشکیل شود.

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد: برگزاری برنامه‌های معرفتی و طرح ولایت در استان مرکزی، نمونه‌ای موفق از برگزاری دوره‌های کاربردی است و چون مخاطب خاص را با خود همراه می‌کند، تبدیل به یک فرآورده عامه‌پسند کار دشواری است که این مهم در این برنامه‌ها در حال انجام است و به سایر استان‌ها هم تعمیم پیداکرده است.

حجت‌الاسلام حریزاوی در ادامه افزود: با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و روحیه جهادی و علمی در سازمان تبلیغات تحولاتی ایجادشده است که برنامه‌های سازمان تبلیغات به‌عنوان الگو برای دستگاه‌های فرهنگی الگو است.

قائم‌مقام سازمان تبلیغات تصریح کرد: در موضوع مهم حوزه و دانشگاه نباید به سمت‌وسوی مسئله محور قدم برداریم که این یک عمل نمادین است. باید با ایجاد ارتباط بین دانشگاه با فرهنگ یا تبلیغ به سمت حل مشکلات جامعه توسط دانشگاهیان و نخبگان حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام حریزاوی در پایان خاطرنشان کرد: حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی، ذیل یک منظومه اجتماعی و فرهنگی هدفمند، مؤثرتر است و استان نخبه پرور مرکزی باید در تدوین این منظومه پیش‌قدم باشد. برای حفظ جایگاه ارزشمند زن باید کرسی‌های هفتگی و هم‌اندیشی پیرامون مقام زن انجام شود تا جایگاه زن موردتکریم قرار گیرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار