کد خبر: ۷۶۸
مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان سمنان:

خانواده اگر زنده باشد و به وظایف خود عمل کند، قطعا نسل آینده بیمه خواهد شد

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه خانواده اگر زنده باشد و به وظایف خود عمل کند، قطعا نسل آینده بیمه خواهد شد، گفت: پدران رزمنده ما در نسلی تربیت شدند که درب خانه های فساد به وسیله حکومت به روی آن ها باز بوده است اما به دلیل شکل گیری صحیح نظام خانواده و استواری آن به جای فرو رفتن در منجلاب فساد، با اهل بیت انس گرفتند و شهید شدند و توانستند هویت اسلامی را سل به نسل انتقال دهند
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶

به گزارش روابط عموی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت الاسلام عباس عبدالهی در مراسم شهادت حضرت زهرا(ص) که با حضور مردم در حسینیه بیت العباس مغان برگزار شد، افزود: مسئله سبک زندگی یکی از مهم ترین موضوعات مورد دغدغه حکومت ها، دولت ها، متفکرین، دانشمندان، سیاست مداران، سرمایه داران اقتصادی،کمپانی های بازرگانی و دغدغه مندان حیات انسان روی زمین است.
وی با اشاره به اینکه جنگ فرهنگی تمام ملت ها بر سر مسئله سبک زندگی متمرکز شده است، تصریح کرد: فضای مجازی در حال ساختن سبک زندگی جدیدی برای مردم است به همین دلیل فضای رسانه ای دنیا در تلاش است تا زندگی مردم را به سمت فضای مجازی سوق دهد تا صله رحم در ایران اسلامی رخت ببندد.
میر کل اداره تبلیغات اسلامی استان سمنان نقطه تهاجم فرهنگی دولت ها و حکومت های مقتدر، علیه مردم جهان سوم را مسئله سبک زندگی برشمرد و خاطر نشان کرد: دشمن به دلیل شاهد بودن مقاومت های استقلال طلبانه استعمار ستیز مردم ایران از همان صد سال گذشته تا کنون، مصلحت جنگ را در فضای رسانه دیده است.
عباس عبدالهی با بیان اینکه اگر دروغ های طاغوتی به وسیله رسانه های مجازی در ذهن مردم عمومیت پیدا کند، استعمار فرانو شکل خواهد گرفت و دیگر نیازی به جنگ تن به تن نیست، ابراز داشت: نسلی که قرار باشد جبهه دشمن از بستر فضای مجازی پرورش دهد، قطعا در حوزه تغذیه دچار بهم ریختگی خواهد شد چرا که تغذیه یکی از مکات کلیدی و مهم سبک زندگی است.
وی ادامه داد: دشمن چشن انتظار نسلی است که در آن فکر و مطالعه دار فانی را وداع گفته باشد.
مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه کشور های اروپایی همچون کانادا، سوئد و آمریکا برای اینکه نسل شان از مفاسد اخلاقی در امان بماند، بابت فیلترینگ شبکه های تلویزیونی خود پول های زیادی پرداخت می کنند، عنوان داشت: آمریکایی ها با نوشتن کتاب های متعدد از دانشمندان برجسته خود و مقاله های گوناگون در تلاش کاهش مفاسد اخلاقی، بحران خانواده، بحران جمعیت و فساد نسل ها در آمریکا هستند.
عبدالهی با اشاره به اینکه حکمرانی به وسیله آمریکایی ها مجازی شده تا بتوانند به واسطه فضای مجازی، فضای کشور های دین مدار را مدیریت کنند، تاکید داشت: نسل ما در حال مدیریت و منترل از راه دور است و خطر جدی کانون خانواده در ایران اسلامی را تهدید می کند به حدی که متدین ها هم در حال آلوده شدن به فضای مجازی هستند و نباید از این مسئله به راحتی عبور کرد.
وی سبک زندگی را به عنوان مهم ترین مسئله فرهنگی اولویت همه مردم دانست و اظهار داشت: هر فردی در هر نقشی، اعم از خانه دار، معلم، استاد دانشگاه، کارمند، سیاست مدار، کاسب و هر نقشی که در حال گذران زندگی هستند، موظفند نسبت به مسئله سبک زندگی حساسیت داشته باشند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه جامعه ایرانی در حال پوست اندازی توسط دشمن با یک شیب ملایم است، افزود: والدین فرزندان خود را به دستگاه های حاکمیتی نسپارند چرا که در این دستگاه ها فرهنگ حاکم بر سیستم های اداری کشور، به هیچ وجه نه اجازه پیگیری و حل مسئله را به کسی می دهد و نه خود توان رسد و تحلیل مسئله ها را دارد.
حجت الاسلام عباس عبدالهی با اشاره به اینکه متلاشی شدن خانواده یکی از بحران های مهم دنیا است، گفت: اگر کانون خانواده، نسبت زن و مرد و رابطه همسرانه تهدید و از سنت اسلامی و ایرانی دور شد قطعا ما به لحاظ فرهنگی و امنیتی دچار تزلزل خواهیم شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار