کد خبر: ۷۷۲۳
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

پویش های هفتگانه فاطمیه در مازندران برای عموم به ویژه بانوان و دختران در حال اجراست

حجت الاسلام علی اکبر درخشنده معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت : پویش های هفتگانه فاطمیه در مازندران برای عموم به ویژه بانوان و دختران در حال اجراست
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸

پویش های هفتگانه فاطمیه در مازندران برای عموم به ویژه بانوان و دختران در حال اجراست

به گزارش پایگاه خبری نهضت،  حجت الاسلام علی اکبر درخشنده در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به اجرای پویش‌های مختلف در قالب سوگواره خانه مادری افزود: پویش خطبه فدکیه شامل تدبیر در فرازهای خطبه فدکیه بر اساس کتابچه، ارسال صورت سخنرانی با موضوع خطبه، ارسال کلیپ از مجلس قرائت خطبه، تبیین ولایت اجتماعی حضرت زهرا (س) از جمله موارد است.

وی پویش نوگلان فاطمی را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد و گفت: حسینیه کودکان ویژه چهار تا ۹ ساله و خواندن شعر فاطمی، اجرای سرود نونهالان و نوجوانان و خواندن شعر حدیث کساء و پویش نذر فاطمی شامل ارسال تصاویر از طبخ و توزیع نذری و تبرکی در ایام فاطمیه از دیگر برنامه‌ها است.

درخشند با اشاره به اهمیت نقش فرماندهان فرهنگی در جنگ شناختی و ترکیبی با گرامیداشت ایام فاطمیه و لزوم تبیین الگوی سوم زن مسلمان ایرانی افزود: جایگاه و هویت حقیقی زن مسلمان با الگوگیری ازشخصیت و سیره و فعالیت‌های حضرت حضرت فاطمه زهرا (س) در جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام درخشنده پویش عهد فاطمی را شامل ارسال کلیپ از قرائت عهدنامه دسته جمعی، روضه‌های خانگی، مساجد و حسینیه‌ها و هیئات مذهبی، پویش پرچم عزا شامل نصب پرچم سردرب منزل و نصب پوستر و پرچم روی ماشین را از دیگر پویش‌های فرهنگی و مذهبی ذکر کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران پویش شعر فاطمی شامل سرود، شعر و انتشار در فضای مجازی و پویش ختم فاطمی شامل ختم قرآن، صلوات و حدیث کساء از جمله برنامه است.

وی از علاقمندان خواست تا آثار ارسالی را در پیام رسان ایتا به آدرس farhangi_maz@ و یا به شماره ۰۹۰۱۸۳۰۰۲۹۵ ارسال کنند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار