کد خبر: ۷۷۵۸
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

طرح خانه مادری در استان سمنان اجرا می‌شود/اعزام سخنران به روضه‌های خانگی در ایام فاطمیه

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اجرای طرح «خانه مادری» ویژه ایام فاطمیه در این استان خبر داد و گفت: در این طرح سخنران و مبلغ به روضه‌های خانگی مردم اعزام می‌شود.
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

طرح خانه مادری در استان سمنان اجرا می‌شود/اعزام سخنران به روضه‌ها

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام علیرضا قنبری ضمن بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان امسال در ایام شهادت حضرت زهرا (س) طرحی را به نام خانه مادری در دست اجرا دارد، ابراز کرد: این طرح در راستای آمایش جلسات روضه‌های خانگی و با اهداف احیای سنت روضه‌های خانگی که سنت حسنه از سالیان دور در استان است، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح برای تقویت فضای معنوی جامعه برگزار می‌شود، افزود: در صدد هستیم که روضه‌های خانگی را با اجرای چنین طرح‌هایی اجرا و گسترش دهیم همچنین در کنار آمایش روضه‌های خانگی استان به دنبال ایجاد شبکه مبلغان روضه‌های خانگی هستیم که امکان ایجاد تبلیغ جریان ساز و گفتمان ساز را که در زمره مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، را به ما می‌دهد.

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه طرح خانه مادری ویژه ایام فاطمیه در واقع برگزاری روضه‌های خانگی را شامل می‌شود، گفت: مردم محب اهل بیت (ع) استان سمنان در صورتی که علاقه مند به روضه خانگی هستند برای هماهنگی اعزام سخنران می‌توانند به سایت ثاقب و دیگر پل‌های ارتباطی شامل ارسال عدد یک به شماره ۵۰۰۰۱۰۴۰۱۲۲ و شماره تماس ۰۲۵۹۱۰۱۰۰۰۲۵ مراجعه و یا ارتباط بگیرند.

قنبری با بیان اینکه درخواست‌های مردمی در اسرع وقت پیگیری شده و سخنران ویژه مراسم روضه‌های فاطمیه به منزل مردم اعزام خواهد شد، ابراز کرد: این طرح برای تسهیل در برگزاری مراسم ویژه فاطمیه در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و ایجاد بانک اطلاعات جامع مخاطبان روضه‌های خانگی در امور فرهنگی و دینی از دیگر اهداف طرح خانه مادری است، افزود: در این طرح هیئت‌های مذهبی، ستایشگران اهل بیت (ع) مبلغان که در سراسر استان در حال انجام امور تبلیغی هستند، به کمک سازمان تبلیغات اسلامی می‌آیند تا ایجاد شبکه مذکور به خوبی رقم بخورد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در این طرح هر شهرستان به فراخور ظرفیت و موجودیت خودش در این طرح کمک خواهد کرد تا بتوانیم در ایام فاطمیه پایش خوبی را در اجرای آن داشته باشیم، بیان کرد: شهرهای مختلف ما کمک حال خواهند بود و این طرح منتهی به ایام فاطمیه نخواهد شد و در طول سال در مناسبت‌های مختلف ادامه خواهد داشت و در مناسبت‌های شهادت‌ها و ولادت‌ها و … چنین طرحی با کمک ظرفیت‌های استان ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار