کد خبر: ۸۳۰۸
قائم‌مقام مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل خبر داد:

حضور ۶ هزار دانش آموز در پویش کتابخوانی «تربیت فاطمی، نسل سلیمانی»

قائم‌مقام مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: پویش کتابخوانی «تربیت فاطمی، نسل سلیمانی» با حضور ۶ هزار نفر از دانش آموزان در استان اردبیل برگزار شد.
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام عزیز صابر قائم‌مقام مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اردبیل، در خصوص اهداف اجرای پویش کتابخوانی با عنوان «تربیت فاطمی، نسل سلیمانی» اظهار کرد: با هدف معرفی الگوی برتر و بهره مندی از سیره معنوی حضرت زهرا (س)، مسابقه سراسری کتابخوانی با محوریت «خطبه فدکیه»  ویژه دانش آموزان در استان اردبیل برگزار شد.

قائم‌مقام مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: این طرح با هماهنگی آموزش و پرورش و همکاری دبیران و مربیان طرح «امین» حوزه علمیه استان ویژه دانش‌آموزان مقطع پنجم ابتدایی تا دبیرستان در مدارس دخترانه و پسرانه اجرا شد.

وی به نحوه اجرای پویش کتابخوانی اشاره کرد و گفت: فایل کتاب خطبه «فدکیه» در شبکه اجتماعی «شاد» برای استفاده دانش‌آموزان بارگذاری شده و شرکت کنندگان پس از مطالعه آن در آزمون شرکت کرده و به سوالات مرتبط با این پویش پاسخ دادند.

حضور ۶ هزار دانش آموز در پویش کتابخوانی «تربیت فاطمی، نسل سلیمانی»

حجت‌الاسلام صابر از حضور ۶ هزار نفر از دانش آموزان سراسر استان در پویش کتابخوانی «تربیت فاطمی، نسل سلیمانی» خبر داد و گفت: همزمان با سراسر استان آزمون این مسابقه روز ۱۱ بهمن در ۱۶۰ مدرسه برگزار شد که نتایج این مسابقه در دهه فجر اعلام خواهد شد.

وی گفت: علاوه بر مسابقه کتابخوانی، تعداد ۳۰۰ اثر در قالب دل‌نوشته و انشاء نیز توسط دانش‌آموزان اول تا چهارم ابتدایی به دبیرخانه این پویش ارسال شده است.

حضور ۶ هزار دانش آموز در پویش کتابخوانی «تربیت فاطمی، نسل سلیمانی»

قائم مقام مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: به برگزیدگان از هر مدرسه به تعداد ۵ نفر جوایزی اهدا و از عوامل اجرایی طرح «تربیت فاطمی، نسل سلیمانی» نیز در طول ایام‌الله دهه‌فجر تقدیر خواهد شد.

گفتنی است اجرای طرح مذکور بصورت مستمر در طول سال تحصیلی و در مناسبت‌های مختلف ادامه دارد و هماهنگی‌های لازم بعمل آمده تا در ماه شعبان و رمضان نیز با عنوان «خطبه شعبانیه» اجرا شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار