کد خبر: ۸۳۵۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل:

انقلاب اسلامی به ملت ایران شرافت ابدی بخشید /تقویت جبهه فرهنگی انقلاب با نوآوری

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی در ۴۴ سال اخیر به ملت ایران عزت و شرافت ابدی بخشیده که هیچ وقت اصالت آن از بین نمی‌رود.
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶

انقلاب اسلامی به ملت ایران شرافت ابدی بخشید /تقویت جبهه فرهنگی انقلاب با نوآوریبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل در نشست مطبوعاتی با جمعی از اصحاب رسانه در اردبیل که با عنوان «افق تمدنی تبلیغات اسلامی با رویکرد جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی» برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: داشته‌ها و دارایی‌های فرهنگی ما قابل تحسین است و استان اردبیل به عنوان قطب فرهنگ شیعی، مذهبی، اسلامی و ایرانی باید نقش‌آفرینی اصلی را در این عرصه انجام دهد.

وی از ماه رجب به عنوان شهرالله و فرصت فوران رحمت الهی در بهره‌گیری از فیوضات پروردگار متعال یاد کرد و گفت: باید ماه رجب را قدر شناخته و از لحظه به لحظه آن بهره بگیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران در حقیقت به قدرت‌طلبی مادی غرب و شرق پایان داد و این حقیقت را ثابت کرد که با اندیشه دینی، اعتقادی و انسانی می‌توان در مسیر تعالی حرکت کرد.

حجت‌الاسلام جعفرزاده تصریح کرد: جبهه‌ای که انقلاب اسلامی در دنیا به وجود آورد، ابهت لیبرال دموکراسی و کمونیسم را شکست و در حقیقت مدل توسعه و پیشرفت بر مبنای ارزش‌های انسانی و اسلامی را رقم زد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حالی که نظام غرب عصر حاضر را پایان تاریخ بشر اعلام کرده و به دنبال نگاه تک خطی برای بشریت بود، با ظهور انقلاب اسلامی این سلطه‌گری غرب در حقیقت رنگ باخت و بشریت توانست از نگاه مادی خارج شده و آموزه‌های دینی و ارزشی را اساس و پایه حرکت خود قرار دهد.

حجت‌الاسلام جعفرزاده اظهار کرد: آن‌هایی که به دنبال تطهیر پهلوی هستند باید به این سوالات پاسخ دهند که چرا خاندان پهلوی در برابر قوای متفقین تنها چند ساعت مقاومت کرده و یا بخش عظیمی از مناطق استراتژیک ایران را به خاطر منافع خود از دست دادند.

وی فساد و عزت بر باد رفته ایرانیان را در دوران فساد درباری در دوران سیاه رضاخان و فرزند او یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی ایران طلایه‌دار جریان معنوی است در حالی که غرب از خلأ معنا و تئوریک رنج می‌برد.

حجت‌الاسلام جعفرزاده به وجود شصت میلیون گرسنه و بی خانمانی بیست میلیون انسان بیگناه در آمریکا و اروپا اشاره کرد و گفت: در قرن ۲۱ هنوز ده‌ها برده در انگلیس مورد معامله قرار می‌گیرند و این نتیجه اندیشه لیبرال دموکراسی است.

وی با بیان بخشی از دستاورد‌های نظام غرب در بی‌حرمتی به جایگاه زنان اظهار کرد: تنها جاذبه جنسی برای آن‌ها اهمیت دارد و زنانی که از این حیث دیگر جذابیت لازم را ندارند در حقیقت نگاه نامناسب به آن‌ها را شاهد هستیم.

رسانه‌ها فرماندهان جریان فرهنگی کشور هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: در چنین شرایط سخت که جمهوری اسلامی ایران مورد هجمه سنگین رسانه‌ای غرب است، رسانه‌ها و اصحاب خبر فرماندهان جریان فرهنگی هستند و هر لحظه کار آن‌ها عبادت محسوب می‌شود.

وی گفت: اگر این رسانه‌ها و خبرگزاری‌های انقلابی در میدان نباشند، قطعاً بسیاری از آسیب‌ها گریبانگیر کشور می‌شود در حالی که با روحیه انقلابی و جریان اعتمادساز بین مردم، رسانه‌ها تلاش می‌کنند تا هویت خود را حفظ کنند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت و شرافت کامل بخشیده است، افزود: باید قدر این شرافت و عزت را بدانیم و با حضور در صحنه در مسیر رشد و پیشرفت کشور پشتیبانی‌های لازم را انجام دهیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار