کد خبر: ۸۳۵۸

برگزاری دوره مقدماتی «تبیان تا تبیین» در اردبیل

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: دوره مقدماتی «تبیان تا تبیین» ویژه طلاب پایه ۲ تا ۸ بصورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

برگزاری دوره مقدماتی «تبیان تا تبیین» در اردبیلبه گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام صابر طهماسبی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، در حاشیه جلسه با حافظ قرآنی دانشگاه، در گفتگو با روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل، بیان کرد: اولین دوره ملی تربیت طلبه قرآنی با عنوان «تبیان تا تبیین» ویژه طلاب پایه ۲ تا ۸، به همت سازمان دارالقرآن الکریم و با همکاری معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور بصورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام عالم‌زاده نوری، عابدینی، قاسمیان، پناهیان، دسمی، ابوالقاسم، صبوحی، بهجت پور و حجت‌الاسلام امینی نژاد از اساتید برتر این دوره ملی و قرآنی هستند که به عنوان اساتید دوره مجازی، مطالب آموزشی خود را ارائه خواهند کرد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل تاکید کرد: مرحله اول از ۶ تا ۲۷ بهمن پنج شنبه‌ها به صورت مجازی و مرحله دوم از ۵ تا ۱۷ فروردین در مشهد مقدس به صورت حضوری برگزار خواهد شد که اطلاعات بیشتر در وب سایت سازمان دارالقرآن الکریم www.telavat.ir منتشر شده است.

حجت الاسلام طهماسبی در بخش دیگری از سخنانش به موفقیت حافظان قرآن اردبیلی اشاره کرد و گفت: در یک اقدام تحسین برانگیز دکتر مهدی نوشیار استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی با مشاوره گرفتن از محمد مقدسی حافظ کل قرآن و کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، توانسته از سال ۹۹ طی مدت دو سال موفق به حفظ کل قرآن شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: در آئین تجلیل از فعالان قرآنی در دهه فجر، از مهدی نوشیار حافظ کل قرآن به عنوان استاد برجسته دانشگاه و چهره قرآنی تجلیل خواهد شد.

برگزاری دوره مقدماتی «تبیان تا تبیین» در اردبیل

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار