دبیر قرارگاه فرهنگی سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

خدمت به خلق خدا مهم‌ترین کار برای رضایت الهی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی و دبیر قرارگاه فرهنگی استتن سیستان وبلوچستان، گفت: خدمت به خلق خدا مهم‌ترین کار برای خداست و باید در این مسیر تلاش مضاعف داشته باشیم.
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین منصور باقربیک تبریزی مدیرکل تبلیغات‌اسلامی سیستان وبلوچستان در نشست «جهاد تبیین» که با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب در محل سالن کنفرانس جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با حضور کارمندان، امدادگران و نجاتگران این نهاد، برگزار شد، افزود: مهمترین کار برای خدا خدمت به خلق خدا بوده و خدمت به خلق خدا از مصادیق یاری خدا است.

وی خطاب به امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر اظهار کرد: شما باید قدر خودتان را بدانید چرا که هرکس که به صورت داوطلبانه خدمت به مردم می‌کند، جایگاهش در نزد خدا بسیار رفیع است. بهترین بنده خدا کسی است که بیش از دیگران به بندگان خدا کمک و به آن‌ها خدمت کند.

مدیرکل تبلیغات‌اسلامی سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: خداوند وعده داده که هرکسی که خدا را یاری دهد، خدا هم او را یاری می‌دهد، در طول ۴۴سال که از پیروی انقلاب اسلامی می‌گذرد، یاری خدا را در هر لحظه این ایام دیدیم، در هشت سال که درگیر جنگ تحمیلی بودیم، بالغ بر ۷۵ کشور دنیا با عراق همکاری می‌کردند، آنان با به‌روزترین سلاح با ما می‌جنگیدند، اما با یاری و کمک خداوند توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی افزود: در جنگ با داعش هم یاری خدا شاهد سرنگونی آن‌ها بودیم، ما بعد از سال ۱۳۵۸ که لانه جاسویی تسخیر شد، تحریم‌ها علیه کشور ایران شروع شد و روز به روز بر تعداد تحریم‌ها و حجم آن‌ها افزوده شد، به گفته خودشان اگر یک دهم این تحریم‌ها را به کشوری دیگر وارد می‌شد، قطعا دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شدند، به گونه‌ای که از هم می‌پاشید، اما ما در ایران اسلامی توانستیم با عنایت و نصرت الهی ۴۴ سال سختی‌ها را تحمل کنیم.

باقربیک تبریزی با اشاره به این مطلب که اولین کسی که تحریم شد، شخص پیامبر اکرم (س) و پیروانش در در شعب ابی طالب بود، آنان با ایستادگی در برابر دشمنان که تحریمشان کردند، توانستند اهداف خود را پیش ببرند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار