کد خبر: ۸۴۲۳
به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمان برگزار شد؛

جشن «فرشته‌ها» با حضور ۴۰۰۰ دانش آموز دختر کرمانی

آیین جشن «فرشته‌ها» با حضور ۴۰۰۰ دانش آموز دختر کرمانی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و آموزش پرورش این استان برگزار شد.
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

جشن «فرشته‌ها» با حضور ۴۰۰۰ دانش آموز دختر کرمانیبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، آیین جشن «فرشته‌ها» با حضور ۴۰۰۰ دانش‌آموز دختر کرمانی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان و آموزش پرورش استان صبح روز هجدهم بهمن‌ماه، با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان و معلمان در مصلی امام علی علیه السلام کرمان همراه با اجرای حجت‌الاسلام غزالی (عمو غزالی) شامل برنامه‌های شاد، مفرح برگزار شد.

زهرا پناهی مدیرکل امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت: امروز روز قشنگی است و من خوشحالم در کنار شما و در جشنی که برای بزرگ شدن خودتان گرفته‌اید، حضور دارم.

وی ادامه داد: جشن تکلیف، جشنی است که شما با خدا دوست می‌شوید و بندگی خداوند و تکالیفی که خدا به شما می‌دهد را انجام می‌دهید.

پناهی با بیان اینکه امروز، روزی است که شما با خواندن نماز و دوستی با خداوند وارد مرحله دیگری از زندگی می‌شوید تا آینده‌ساز کشور باشید، افزود: اگر بتوانید به‌خوبی بندگی خدا را به‌جا بیاورید، می‌توانید زندگی خوبی برای خودتان بسازید.

مدیرکل اموزش و پرورش استان کرمان گفت در مراسم جشن تکلیف بیش از ۴ هزار دانش آموز دختر کرمانی در مصلی امام علی (ع) کرمان افزود: جشن تکلیف امسال ویژه ۲۸ هزار دانش آموز دختر سوم ابتدایی و ۲۶ هزار دانش آموز پسر پایه هشتم دوره اول متوسطه استان برگزار‌ شد.

وی یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش برای اجرای این جشن را آشنایی دانش آموزان با وظایف شرعی و دینی ذکر کرد و گفت: جشن تکلیف یک خاطره شیرین است که دانش آموزان آن را در ذهنشان ثبت می‌کنند.

رضایی گفت: طرح جشن تکلیف دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی و هشتم دوره اول متوسطه از هفته قرآن، عترت و نماز در آذرماه آغاز و تا پایان سال تحصیلی جاری ادامه دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از شرکت ۹ نفر از دانش آموزان دختر کرمانی مدرسه عشایری روستای ریگ آباد از توابع شهرستان رودبار جنوب در مراسم جشن تکلیف کشوری با حضور مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مدرسه این دانش آموزان کپری بود، خیری خیراندیش به محض شنیدن درخواست آن‌ها از تلویزیون تصمیم به ساخت مدرسه گرفت.

رضایی از آغاز عملیات ساخت این مدرسه در دهه مبارک خبر داد و گفت: این مدرسه خیر ساز در عید سعید فطر به بهره برداری می‌رسد.

 

ارسال نظر