به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی؛

پویش‌های «من و ایران» و «حقوق بی بشر» برگزار می‌شود

پویش‌های «من و ایران» و «حقوق بی بشر» به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سید محمود حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در حاشیه رونمایی از پوستر پویش‌های «من و ایران» و «حقوق بی بشر» که با حضور امام جمعه تبریز برگزار شد، گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر با روایت‌های غلط مردم را سردرگم کرد.

وی ادامه داد: در موضوع رسانه نباید صرفاً به دفاع بسنده کرد و باید حالت تهاجمی داشته باشیم. به عنوان نمونه باید به سمت بیان نقض حقوق بشرهایی که روزانه در غرب اتفاق می‌افتد و جنایت‌های آنان حرکت و ماهیت واقعی آنان را به همه افشا کرد.

حسینی با بیان اینکه تبدیل فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی به کنشگران فعال در قالب «پویش حقوق بی بشر» در بخش‌های مختلف می‌تواند زمینه پاسخگویی به شبهات و سوالات برآمده از دل وقایع اخیر را فراهم کند، ادامه داد: این پویش می‌تواند روحیه پژوهشگری و حقیقت جویی را در جامعه تقویت کند.

وی افزود: جنایت‌های بزرگ غرب در دنیا، خشن‌ترین پلیس دنیا، کشورهای حامی داعش، بیشترین خشونت علیه زنان، پنج جنایت آمریکا علیه ایران و خیانت‌ها و جنایت‌های پهلوی در ایران محورهای پویش حقوق بی بشر است که در بخش کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار می‌شود. قالب های پویش حقوق بی بشر شامل کاریکاتور، پوستر/اینفوگرافی، موشن گرافیک، گزارش، مصاحبه  و یادداشت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی درخصوص پویش من و ایران نیز گفت: این پویش به نقش دانش آموزان ۷ تا ۱۴ ساله برای پیشرفت ایران در آینده تاکید دارد. تقویت هویت ملی در دانش آموزان و تحقق فرامین مقام معظم رهبری در مورد امیدآفرینی در نسل جدید از مهمترین اهداف برگزاری این پویش است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار