کد خبر: ۸۵۸۱
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
دانلود همه تصاویر
توسط اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان؛

برگزاری کارگاه‌های «آشنایی با فنون ارائه مفاهیم دینی» در خوزستان

کارگاه‌های آموزشی آشنایی با فنون ارائه مفاهیم دینی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ۱۶ نقطه استان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام احسان فردآقایی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی «آشنایی با فنون ارائه مفاهیم دینی» در ۱۶ نقطه استان خبر داد و افزود: این کارگاه‌ها، با توجه به ضرورت به روز رسانی روش‌های تبلیغی در شبکه گسترده تبلیغ استان در آستانه ایام تبلیغی ماه شعبان و به ویژه ماه مبارک رمضان در دست اقدام قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، فرصت بی نظیر تبلیغ است، تصریح کرد: روش‌های شبکه تبلیغی ما متناسب با تغییر ذائقه‌ و روحیات مردم به ویژه نسل جوان باید به روز رسانی شود.
 
به گفته فردآقایی، در این کارگاه‌ها که از ۳۰ بهمن آغاز شده و تا ۳ اسفند ادامه دارند، چهار تن از اساتید قم در زمینه روش‌های ارائه مفاهیم دینی، به آموزش روش‌های نوین تبلیغ می‌پردازند. 

 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان گفت: امیدواریم با برنامه ریزی که جهت برگزاری این کارگاه‌ها انجام شده است، بتوانیم ۸۰۰ نفر از مبلغان استان را آموزش داده و آنها را برای برنامه‌های تبلیغی فصل بندگی توانمند سازیم.

ارسال نظر