مدير کل تبليغات اسلامی سیستان وبلوچستان:

طعم شيرين امنيت و سختی کار مرزبانان را آحاد مردم بخوبی لمس می کنند

مدير کل تبليغات اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: طعم شيرين امنيت و سختی کار مرزبانان را آحاد مردم بخوبی لمس می کنند.
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ، حجت الاسلام و المسلمین منصور باقربیک تبریزی صبح امروز شنبه در دیدار رئیس گزینش انتظامی و مرزبانی سیستان و بلوچستان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تاکید بر بهره گیری لازم از فرصت عبادت در این ماه، افزود: طعم شيرين امنيت و سختی کار مرزبانان را آحاد مردم جامعه بخوبی لمس می کنند و قدردان زحمات مدافعان امنیت هستند.

وی ادامه داد: کار سخت مدافعان امنیت، خصوصا مرزبانان، عبادتی بزرگ است و طعم شيرين امنيت و سختی کار شما را مردم در اقصی نقاط دنیا بخوبی حس می کنند.

دبیر قرارگاه فرهنگی سیستان و بلوچستان واژه جهاد را مصداق بارز مرزبانی، عنوان و اضافه کرد: آنقدر کار شما با ارزش و مهم است که امام سجاد (ع) به طور خاص در حق شما دلاور مردان دعا کرده است.

 

مرزبانی؛ خاکريز اول دفاع از کشور

رئيس گزينش استخدام نیروی انتظامی ومرزبانی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار،  مرزبانی را خاکريز اول دفاع از کشور دانست و گفت: مرزداران غيور این استان در سخت ترين شرايط جوی و جغرافيایی، همواره مشغول حراست و حفاظت از مرزهای پر افتخار ميهن عزيزمان بوده و در بستر امنيت پايدار در ايفای حقوق مرزنشينان دلاور انجام وظيفه می کنند.

سرهنگ رمضانی افزود: با تلاش همه دستگاه های امنيتی و ولايت مداری مردم فهيم  و همراهی و همکاری مرزنشينان غيور استان، در حال حاضر امنيتی بسيار خوب در مرزهای استان حاکم هست که در واقع اين موضوع، ثمره خون شهدای مظلوم مرزبانی و مدافعان امنیت است.

وی ادامه داد: خواسته ما از علما و روحانيون اين است که از تریبون‌های مختلف، گوشه ای از فعاليت مرزبانان و مدافعان امنیت را به سمع و نظر احاد مردم برسانند.

شایان ذکر است در ادامه این دیدار در راستای خدمت رسانی به مرزبانان و خانواده های آنان در امور دينی، مذهبی، فرهنگی و جذب نيرو گفت و گو و برنامه ریزی شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار