کد خبر: ۸۶۴۳
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد:

برنامه‌های ویژه ماه شعبان با رویکرد گره گشایی و حل مسئله

حجت‌الاسلام فردآقایی از اجرای برنامه‌هایی ویژه ماه مبارک شعبان خبر داد و گفت: در حال طراحی برنامه‌های دیگر با نتیجه گیری از مهرواره هستیم که گره گشایی و حل مسئله، برنامه‌ریزی کارگاه‌های حل مسئله برای همدل کردن مردم، از جمله آنهاست.
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

به گزارش روابط عمومی شازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام فردآقایی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفتگو با خبرنگار ...، ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه گفت: نشست «هم عهدی خادمین مهرواره محله همدل۲» نشستی رو به جلو است و برخی از نقص‌ها و کمبود‌ها را که در نشست‌های قبل شاهد بودیم را این نشست ندارد و از این منظر پیشرفت داشته است.


وی با بیان اینکه فرماندهان میدان کار‌ها در استان‌ها کارشناسان هستند، اظهارداشت: بعد از مدت‌ها برای کارشناسان و شبکه‌های مردمی مرتبط با اداره کل نقشی تعریف شده و ضریب دخالت خوبی داده شده که این نکته مثبت و قابل تحسین است. دخالت دادن کارشناسان در امور موجب رشد کار‌ها است و با توجه به اینکه عملیات فصل بندگی و فرصت تبلیغی یک ماهه ماه مبارک را پیش رو داریم فرصت طراحی برنامه در لایه‌های مختلف نیز ایجاد شده است.


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات خوزستان یادآور شد: با تعدیل گفتمان‌های مهرواره می‌توان از انحصار در محله بکاهیم و سوی بقیه زیست بوم‌ها نیز هدایت کنیم. از سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان در کنار تمام رویکرد‌های مهرواره به عنوان یک نهاد دینی و تبلیغی انتظار می‌رود محافل قرآنی و مجالس جزءخوانی و برنامه‌های مناجات خوانی برگزار شود که لازم است مهرواره را طوری طراحی کرد که بسته کاملی از این را در ماه مبارک رمضان به مردم ارائه داد.


وی به برنامه‌های اجراشده و در دست اقدام در دو ماه رجب و شعبان اشاره و عنوان کرد: همزمان با این ایام در استان برنامه‌ها و مراسم مفصلی برگزار شده و در حال طراحی برنامه‌های دیگر با نتیجه گیری از مهرواره هستیم که گره گشایی و حل مسئله، برنامه‌ریزی کارگاه‌های حل مسئله برای همدل کردن مردم، از جمله آنهاست.


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: ترویج نهضت مناجات خوانی در ایام شعبانیه به صورت شبانه و جهت دهی مجالس خانگی در قالب مضیف نشینی به خصوص در میان قوم عرب به سمت و سوی قرآن و مباحث تفسیری نیز از دیگر برنامه‌ها است.

ارسال نظر