مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

روحانیون و طلبه‌ها به عنوان سربازان مخلص و بی ادعای امام زمان (عج) هستند

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، گفت: روحانیون و طلبه‌ها به عنوان سربازان مخلص و بی ادعای امام زمان (عج) هستند.
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ، حجت الاسلام منصور باقربیک تبریزی در نشست روحانیون مستقر زابل که شامگاه سه شنبه در محل سالن کنفرانس اداره تبلیغات اسلامی زابل برگزار شد، افزود: طلاب و روحانیون باید در زمینه تخصصی که دارند به فعالیت پرداخته و آن اقدامات را گسترش دهند.

وی اظهار کرد: یکی از اقدامات و فعالیت های اصلی طلاب و روحانیون در کنار کارهای تبلیغی، مذهبی و فرهنگی, فعالیت در زمینه تخصصی خود است، به طوری که برخی از طلاب در زمینه ازدواج، برخی در زمینه روانشاسی خانواده، مشاوره و برخی در زمینه اشتغال و غیره آشنائیت و تخصص دارند و این موضوعات از نیازهای امروز جامعه ماست و براین اساس باید در این حوزه ها نیز طلاب دارای تخصص، ورود پیدا کنند و مردم نیز از ظرفیت آنها بهره لازم را ببرند.

وی از روحانیون و طلبه ها به عنوان سربازان مخلص و بی ادعای امام زمان (عج) نام برد و گفت: یکی از ناراحتی های ما، عدم دسترسی لازم برای ارائه کمک های لازم علمی و مالی و غیره به طلاب و روحانیون است و هر چه در توان داریم برای رفع مشکلات و کمک بیشتر به این قشر انجام و پیگیری لازم نیز از نهادها و سازمانهای مربوطه استانی و کشوری خواهیم کرد.

وی بیان کرد: ما مشکلات طلاب و روحانیون را دیده و می دانیم، برای حل آنها در حد توان پیگیری لازم در حال انجام است.

وی با اشاره به درخواست ها و مشکلات مطرح شده از سوی طلبه ها و روحانیون حاضر در نشست، وعده پیگیری آنها را داد و بر تقویت فعالیت های آنان تاکید کرد.

ارسال نظر