کد خبر: ۸۷۲۴
در خوزستان صورت گرفت؛

حضور رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم به منظور حضور در نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور به استان خوزستان سفر کرد و ضمن حضور در این نشست، به تشریح برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان پرداخت.
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم به منظور حضور در نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور به استان خوزستان سفر کرد و ضمن حضور در این نشست، به تشریح برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان پرداخت. همچنین رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در دیدار با رئیس اداره امور قرآنی و کارشناسان امور قرآنی استان خوزستان، آخرین وضعیت فعالیت‌های قرآنی این استان را بررسی و نظرات و پیشنهادات مطرح شده ناظر بر عملکرد سازمان دارالقرآن الکریم را استماع نمود.


حجت الاسلام تقی زاده در برنامه بعدی سفر دو روزه خود، با حضور در استانداری خوزستان، با مدیران کل دفتر شهری و روستایی استان خوزستان نیز دیدار و در خصوص راهکار‌های توسعه فعالیت‌های قرآنی شهری و روستایی به گفتگو و تبادل نظر در این زمینه پرداخت. در این نشست، مصوب شد، کمک به چاپ و اهدای قرآن کریم به تعداد ٥٠٠٠ جلد در مناطق شهری با مشارکت خیرین، شورا‌ها و شهرداری‌ها و ٥٠٠٠ جلد قرآن کریم نیز با مشارکت بخشداران و دهیاران در مناطق روستایی توزیع گردد. همچنین مصوب شد در ٢٩ شهرستان، ٥٨ محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با کمک شهرداری ها، دهیاری‌ها و شورا‌ها برگزار گردد.


در ادامه حجت الاسلام علی تقی زاده، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، در دیدار با معاون توسعه و منابع استانداری استان خوزستان، در خصوص راهکار‌های تقویت ظرفیت‌های مردمی در توسعه فعالیت‌های قرآنی به تبادل نظر پرداخت. کمک به اختصاص اعتبارات تملک دارایی‌ها در سال ١٤٠٢ جهت تجهیز مؤسسات، استفاده از ظرفیت‌های خیرین در حوزه صنعت و معدن، نفت و پتروشیمی در چاپ و اهدای قرآن کریم به مناطق محروم استان، ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی استان جهت برگزاری دور‌های آموزش ضمن خدمت با محوریت سوره مبارکه حضرت محمد (ص) در ماه مبارک رمضان. هماهنگی با اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان و اخذ مجوز لازم از مرکز جهت واگذاری تجهیزات و لوازم مازاد ادارات کل استان جهت اهدا به مؤسسات و خانه‌های قرآن از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار مطرح شد.


دیدار با جمعی از اساتید پیشکسوت و معاونین قرآنی ادارات کل فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش استان، دیدار با جمعی از فعالان و مدیران مؤسسات قرآنی و شنیدن نظرات و پیشنهادات و مطالبات ایشان، بازدید از فعالیت‌های قرآنی مؤسسات باب الحوائج و امام رضا (ع) اهواز، دیدار از روند برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت، نماز اداره کل آموزش و رورش استان خوزستان به میزبانی شهرستان کارون و گفتگو با معاون پرورشی و دست اندرکاران برگزاری مسابقات از دیگر برنامه‌های سفر استانی رئیس سازمان دارالقرآن الکریم به استان خوزستان بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار